Stabby zei:
Voor mij heeft dit nut. Geen reden om te beginnen kakken he.
Om het maar anders te verwoorden: ik zoek artiesten waar minder over wordt gepraat. Dat is voor de artiesten die ik noemde het geval, want die had ik nog steeds niet gekend moest ik die niet toevallig ontdekt hebben.
Niemand begint hier te kakken, maar je zegt zelf in je openingspost "die bijna NIEMAND kent" en dan zeg je dat ze overbekend zijn in eigen land...
Trouwens, Eagles of Death metal worden al een tijdje grijsgedraaid op StuBru, hoe is die band dan "onbekend"?
Jij ziet relativeren misschien als kakken, en het nut van een thread hoeft niet persoonlijk te zijn, dit is een forum... Iemand anders post een zanger die meegedaan heeft aan Idols, waar jij even lauw op reageert als anderen op jouw artiesten, is dat dan ook niet kakken?
Louis Armstrong mag dan minder bekend zijn bij de jeugd, hij blijft een legende, of moet hij ook overhyped worden als de immer overrate Johnny Cash? Ik bespeur gewoon een zekere hypocrisie in je thread, JIJ vindt dat deze artiesten hier meer bekendheid moeten genieten, ik vind ze de moeite niet waard; en ook dat is geen reden om uwentwege ook te beginnen kakken.
Een band die een zekere bekendheid heeft, maar waar weinig over gepraat wordt?
Porcupine Tree, minder "bekend" dan de drie voorbeelden die jij aanhaalt.
En gaan we dan nu discussieren over smaak?
Groetjes,
BongZ