Archief - Minder bekende artiesten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krayola

Legacy Member
En uw eerste die ge post is John Mayer? :wtf:
Als ge echt minder bekende artiesten zoekt of zo, neust ge best een beetje rond in de genre-specifieke threads denk ik.

Pilatus

Legacy Member
Shinichi Osawa onbekend?
john mayer onbekend?
en van die andere zijn er 13 in en dozijn

Stabby

Legacy Member
*zucht* in eigen land zijn ze enorm bekend, in België niet. Trouwens, ik zei minder bekend, niet onbekend. Niemand van mijn vrienden kent John Mayer of Shinichi Osawa, terwijl de meesten onder hen toch veel naar muziek luisteren.

De jeugd is ook vele grote namen van vroeger vergeten, zoals Louis Armstrong.

Stabby

Legacy Member
@guanche: ik bedoel dan toch iets bekender, niet zomaar een deelnemer van Idol die pas is ontdekt.

Eagles of Death Metal is nog zo een groep. En ja, tuurlijk zijn er in het muziekforum genoeg mensen die deze artiesten kennen.

Skyscraper

Legacy Member
Sigh. Het nut hiervan zie ik niet in hé.
Da's gewoon zoeken om te zoeken hé, moest ge nu goede -minder bekende- muziek aanvragen (en dan nog..).

Stabby

Legacy Member
Voor mij heeft dit nut. Geen reden om te beginnen kakken he.

Om het maar anders te verwoorden: ik zoek artiesten waar minder over wordt gepraat. Dat is voor de artiesten die ik noemde het geval, want die had ik nog steeds niet gekend moest ik die niet toevallig ontdekt hebben.

guanche

Legacy Member
Ja maar je moet toch toegeven dat hij heel goed is , nie zomaar ne zanger dat je ieder jaar tegenkomt.

Stabby

Legacy Member
guanche zei:
Ja maar je moet toch toegeven dat hij heel goed is , nie zomaar ne zanger dat je ieder jaar tegenkomt.

Hij heeft een goede stem, maar al die links die je geeft zijn liedjes van andere artiesten die hij zingt.

mtm

Legacy Member
in België kennen echt wel weinig mensen Shinichi Osawa, want ik ben al vergeefs aant wachten tot hij eens naar hier komt.

Skyscraper

Legacy Member
Dan kunt ge toch even goed op lastfm wat groepen via via zoeken? Die zijn dan ook relatief onbekend voor u hé. Want zo onbekend lijken uw voorstellen al niet..

Moest ge nu 's een genre geven dan zou ik u misschien kunnen helpen, maar nu is't echt zinloos. De kans dat ge't interessante muziek gaat vinden is toch zeer klein, dat ge dat niet snapt.

FreakyJP

Legacy Member
Stabby zei:
Voor mij heeft dit nut. Geen reden om te beginnen kakken he.

Om het maar anders te verwoorden: ik zoek artiesten waar minder over wordt gepraat. Dat is voor de artiesten die ik noemde het geval, want die had ik nog steeds niet gekend moest ik die niet toevallig ontdekt hebben.

Minder over gepraat bij welk publiek? 80% van mijn artiesten zal door bijna niemand hier op dit forum gekend zijn, en wat ga je er dan mij zijn als ik dan echt minder bekende artiesten neerpen, zoals Big Electric Cat, Weihan of Ozymandias Wat ben je daar nu mee ??

Nutteloze thread dus.

Recipe4hate

Legacy Member
bartreligion zei:

Ik was al aan 't wachten op een post van u :D Poets Of The Fall is best gaaf ja :o
Fu Manchu is nu niet bepaald onbekend?

Ik ga Sick Puppies hier achterlaten.

Bart Religion

Legacy Member
Mja, bekend is relatief natuurlijk. Clutch & Fu Manchu zijn ongeveer even bekend denk ik.

Sick Puppies klinkt goed, enkel die hoge uithaaltjes trek ik minder. Als hij gewoon zingt = safe

BongZrGooD

Legacy Member
Stabby zei:
Voor mij heeft dit nut. Geen reden om te beginnen kakken he.

Om het maar anders te verwoorden: ik zoek artiesten waar minder over wordt gepraat. Dat is voor de artiesten die ik noemde het geval, want die had ik nog steeds niet gekend moest ik die niet toevallig ontdekt hebben.

Niemand begint hier te kakken, maar je zegt zelf in je openingspost "die bijna NIEMAND kent" en dan zeg je dat ze overbekend zijn in eigen land...
Trouwens, Eagles of Death metal worden al een tijdje grijsgedraaid op StuBru, hoe is die band dan "onbekend"?

Jij ziet relativeren misschien als kakken, en het nut van een thread hoeft niet persoonlijk te zijn, dit is een forum... Iemand anders post een zanger die meegedaan heeft aan Idols, waar jij even lauw op reageert als anderen op jouw artiesten, is dat dan ook niet kakken?

Louis Armstrong mag dan minder bekend zijn bij de jeugd, hij blijft een legende, of moet hij ook overhyped worden als de immer overrate Johnny Cash? Ik bespeur gewoon een zekere hypocrisie in je thread, JIJ vindt dat deze artiesten hier meer bekendheid moeten genieten, ik vind ze de moeite niet waard; en ook dat is geen reden om uwentwege ook te beginnen kakken.

Een band die een zekere bekendheid heeft, maar waar weinig over gepraat wordt?
Porcupine Tree, minder "bekend" dan de drie voorbeelden die jij aanhaalt.
En gaan we dan nu discussieren over smaak?

Groetjes,
BongZ
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan