Archief - mijn dj site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SaKT

Legacy Member
laat je beter checken in het forum "site check" ofzoiets.
maarem ik zou u links alleszins late openen in een nieuw venster.
in uwe "intro" zou ik andere lettertypes gebruiken.
over et algemeen kan er nog veel aan veranderd worden!

TRFluffy

Legacy Member
uw tracks zijn nie bijster goe eh makker... nie echt goeie reclame imo...

site zelf is cava

Sabe

Legacy Member
intro duurt lang om te loaden hier ....
overbodige intro ?

menu staat daar maar ongelukkig rechts alleen in het design.
design heeft iets, maar content en design hangen niet samen.

my 2 cents

idd zoals sakt zei, er kan nog veel aan veranderen :)

Jaws

Legacy Member
het ziet er nogal standaard uit en met weinig inhoud, hoe hebt ge hem gemaakt?

benoit©®

Legacy Member
Jaws zei:
het ziet er nogal standaard uit en met weinig inhoud, hoe hebt ge hem gemaakt?
ik denk dat het een webtemplate is, hebbek ooit es gezien

Jaws

Legacy Member
benoit©® zei:
ik denk dat het een webtemplate is, hebbek ooit es gezien
kdacht al zoiets, ik zie liever een website in simpel html waar ge aan zie dat het zelf gemaakt is dan zo'n webtemplate waarbij het opvalt dat da maar ergens van het internet geplukt is

Xavez

Legacy Member
Posten op het webdesign forum.

Vreselijke site trouwens, geen skip-button bij de flash intro, dus heb hem meteen weer gesloten...

HHooligan

Legacy Member
Beatmatch klopt ook niet bij de intro...

Maar doe zo verder :) Goed bezig ;) Leuke tracks ook, missch nog wat afwerken.

Grtz.

Naos

Legacy Member
Die intro kan idd wat strakker kwa Beatmatching :) Klinkt een beetje verwarrend, slecht begin voor een DJ site :)

Site ziet er voor de rest wel netjes uit.

NinjaTune

Legacy Member
chappieee chappieee yeee eyeeee

post dit trouwens in de thead van de dj sites en niet in een nieuwe topic mijn beste

EclipX

Legacy Member
En trage dat dat gaat.....:sleep:


HTML:
<!-- ImageReady Slices (layout.jpg) -->

HTML:
<IMG SRC="images/layout_01.gif" WIDTH=46 HEIGHT=39 ALT=""></TD>
		<TD width="45">
			<p style="margin-top: 0; margin-bottom: 0">
			<IMG SRC="images/layout_02.gif" WIDTH=45 HEIGHT=39 ALT=""></TD>

't feit dat er daar layout staat, kweet 't niet zo goed hoor...

dien intro is wel ok "geluid", maar da lettertype trekt op niks

uw mixkes, mogen voor mijn part omgezet worden naar mp3

maar, kvind ze wel goed :niceone:

Met welk program maakt ge ze? Fruityloops? Indien ja, kunt ge die samples eens opzenden, of de link ervan geven, pm me aub :music:

Chimmy

Legacy Member
In firefox is ze ferm fucked up. +intro's zijn meestal big NONO, zeker van die intro's.

Desperatozz

Legacy Member
Hmmm :)

Zo werkt dat hier toch niet hoor ;)

-webdesign vraagjes doe je op't webdesign forum
-reclame voor je website doe je in de website topic hier
-tracks laten beoordelen doe je op't Homemade forum (met de nodige vormvereisten)


//toe :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan