mac de gek
Legacy Member
ik heb onlangs een microfoon gekocht van logitech om mijn stem te kunnen opnemen maar waneer ik deze aansluit op mijn pc krijg ik geen singaal dat er een audio apparaat is gevonden.
heb ik hier voor een speciaal programmatje nodig of ligt het aan de microfoon zelf?
vroeger voor mijn pc gedefragmenteerd was had ik een programma waneer ik de mic instak sprong dat automatisch op mijn scherm en moest ik gewoon op ok drukken en alles werkte perfect.
ik ken de naam van dit programma niet meer.
kan iemand mij helpen?
thx
heb ik hier voor een speciaal programmatje nodig of ligt het aan de microfoon zelf?
vroeger voor mijn pc gedefragmenteerd was had ik een programma waneer ik de mic instak sprong dat automatisch op mijn scherm en moest ik gewoon op ok drukken en alles werkte perfect.
ik ken de naam van dit programma niet meer.
kan iemand mij helpen?
thx