Archief - Luchtalarm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guy With A Prob

Legacy Member
Ok, dit lijkt mij toch het meest geschikte forum (srry alst nog fout is)

Maar heeft er iemand een wav-je of een mp3-tje van een echt authentiek luchtalarm? Ik heb er wel enkele gevonden maar de meeste zijn elektrisch (klinkt gewoonweg dom) en de andere zijn dan wel goed, maar zitte vol met geweernschoten enzo....

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Guy With A Prob zei:
Ok, dit lijkt mij toch het meest geschikte forum (srry alst nog fout is)

Maar heeft er iemand een wav-je of een mp3-tje van een echt authentiek luchtalarm? Ik heb er wel enkele gevonden maar de meeste zijn elektrisch (klinkt gewoonweg dom) en de andere zijn dan wel goed, maar zitte vol met geweernschoten enzo....


Rip de intro van Aqua Contact - La Sirena :p originele Luftwaffe sirene

Guy With A Prob

Legacy Member
Wow, reply onder 5 minuten, en niet geflamed geweest, had ik niet verwacht... :D

Bedankt, het is perfect :p

:offtopic:

Reden wrom ik het nodig heb: Mijn buur maait ieder jaar opnieuw tijdens de zomer s"ochends zijn gras af... Dan bedoel ik dus wel degelijk rond 6 uur. Tijd voor revenge, paar Goei boxen buiten zetten om 5 uur s'ochtends, heb al toestemmnig van mijn ouders :cool:

EDIT: Woot 2 replies, danku mensen :)

bandarlog

Legacy Member
Guy With A Prob zei:
Wow, reply onder 5 minuten, en niet geflamed geweest, had ik niet verwacht... :D

Bedankt, het is perfect :p

:offtopic:

Reden wrom ik het nodig heb: Mijn buur maait ieder jaar opnieuw tijdens de zomer s"ochends zijn gras af... Dan bedoel ik dus wel degelijk rond 6 uur. Tijd voor revenge, paar Goei boxen buiten zetten om 5 uur s'ochtends, heb al toestemmnig van mijn ouders :cool:

EDIT: Woot 2 replies, danku mensen :)

haha :D Schitterend! 'Guy with a prob' wordt 'Guy with a plan' :niceone:

tikketim

Legacy Member
ga anders bij den brandweer vragen of ge zo'n oud brand alarm moogd lenen , zo enen waar ge mee moet draaien , maakt ook ongelooflijk veel lawaai :)

Tuninboy

Legacy Member
Dat is gewoon weg LOL :d

Je moet een camera in de haag montere :p en dan kan je hem zien springe :D :D

saidloyens

Legacy Member
haal virtual dj af, daar zit zo'n alarm geluidje bij en in 1 van die mappen zal dat wave/mp3 fileke wel zitten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan