Jozefin
Legacy Member
owkey 'k zoek een latino lied met volgende tekst :ironic:
eerst een intro met trompetten achtig. het refrein heeft ongeveer volgende tekst: pure quera una sol (dit 2 maal achtereen) 't is echt een liedje dat ik belle perez al zou hore zingen ('k ben er zelfs van overtuigd dat ze dit al gedaan heeft) en misschien nog vergete zegge ma 't is een typisch lied om salsa op te dansen
eerst een intro met trompetten achtig. het refrein heeft ongeveer volgende tekst: pure quera una sol (dit 2 maal achtereen) 't is echt een liedje dat ik belle perez al zou hore zingen ('k ben er zelfs van overtuigd dat ze dit al gedaan heeft) en misschien nog vergete zegge ma 't is een typisch lied om salsa op te dansen