Tekzav
Legacy Member
Ik zou graag m'n laptop gebruiken eventueel om bij setjes bijhorende beats te plaatsen, maar ik zit momenteel nog met een probleem en dat is de ruis.
Als ik de line-out van mijn laptop (hoofdtelefoon) verbindt met de L en R van mijn mengpaneel op het line-kanaal of cd-kanaal van mijn mengpaneel met deze kabel:
http://217.205.137.242/images/Canon/OR1220000025396.jpg , komt er dus ruis. Wat doe ik hier precies verkeerd? Of heeft het te maken met mijn kaart?
alvast bedankt,
Jorn.
Als ik de line-out van mijn laptop (hoofdtelefoon) verbindt met de L en R van mijn mengpaneel op het line-kanaal of cd-kanaal van mijn mengpaneel met deze kabel:
http://217.205.137.242/images/Canon/OR1220000025396.jpg , komt er dus ruis. Wat doe ik hier precies verkeerd? Of heeft het te maken met mijn kaart?
alvast bedankt,
Jorn.

