Archief - laatste nieuwe cd?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofke_1

Legacy Member
Dresden Dolls - Yes, Virginia

gisteren gaan halen, ben er tevreden over

Inspecteur Jan

Legacy Member
Korpiklaani - Tales Along This Road
Stratovarius - Visions
Samson - Live At Reading ('81)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Armand van helden - Nympho
Fabric 9 met Jacques Lu cont
Groove Armada the best of
Paar singles, Freemasons, Red Carpet, Shapeshifters

Moon safari van Air (op zware afslag)
Marc Moulin - Top Secret
Verve Remixed 2

grungywout

Legacy Member
Johnny Cash: walking the line: the legendary sun recordings (3-discer)

Thorens

Legacy Member
"Korpiklaani - Tales along this road" besteld.

Ben benieuwd!

@GeeMPie: Ayreon is :love:.

GeeMPie

Legacy Member
Thorens zei:
"Korpiklaani - Tales along this road" besteld.

Ben benieuwd!

@GeeMPie: Ayreon is :love:.

idd, dit is nu mijn tweede album van Ayreon.
daarvoor had ik "Into The Electric Castle" gekocht.
was wel beetje teleurgesteld, ik verwachtte er teveel van denk ik.
binnenkort nog eens luisteren. :)

Inspecteur Jan

Legacy Member
Thorens zei:
"Korpiklaani - Tales along this road" besteld.

Ben benieuwd!

@GeeMPie: Ayreon is :love:.

Goei cd'ke. Probeer het zo hard mogelijk te zetten.

Thorens

Legacy Member
Inspecteur Jan zei:
Goei cd'ke. Probeer het zo hard mogelijk te zetten.
Zal hier geen probleem zijn. dB's genoeg ;)
@GeeMPie: ik heb alle albums van Ayreon. En ook de CD en LiveDVD van Star One. En de Stream of Passion cd. En ... :p

Ik ben lichtjes fan ;). Beste cd vind ik "The Human Equation" en "The Dream Sequencer". "Into the Electric Castle" is ook zeer sterk maar die moet je laten groeien. Alle albums van Ayreon, eerlijk gezegd. :)

Savatar

Legacy Member
Timeless miracle - Into the enchanted chamber
Power metal op zn best.

Savatage - Handful of rain ( Eindelijk origineel o// )
Tja, savatage.. heerlijke cd dus !

Dakantochnie

Legacy Member
Ik had enkele dagen geleden No More Sweet Music gekocht van Hooverphonic.
Fantastische muziek, maar koop hem aub niet.
De opnamekwaliteit kan slecht zijn, maar in dit geval is ze gewoon niet om aan te horen.
Overgeproduced tot en met, alle hoge en lage tonen gelift...verschrikkelijk gewoon (en nee, het ligt absoluut niet aan mijn installatie). :s

En ik die dacht dat ik met Gold van Aerosmith al veel had meegemaakt...

Zonde, echt zonde...

PAC

Legacy Member
JAJA toch wel de niuwe In Search Of Sunrise binnen gehaald.
Geweldige zomer-cd!!
:music: :music:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan