ik heb sinds vandaag de synthesiser van mn opa geërfd (rip) en die heeft maar 36 keys
lijkt me toch veel hoor ... als jjij 49 keys al weinig vindt
btw tis een Fujiha f-3000 iemand die dit kent ? lijkt me redelijk onbekend

maar ik ben een leek
edit: ik krijg em niet gestart, 12v adapter erin en power knop, maar er komt niets uit ... iemand idee, tips ?