Archief - [Jumpstyle] DJ Chappie - Overdrive

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj Aero

Legacy Member
Standaard FL samples (claps en snare). het staat hier in 1000 topics geschreven, doe dat niet!

uw eerste melodie, luister daar eens na en vergelijk het met een gemiddelde jump plaat. die noten zet ge weg op 2 seconde, ik geloof nooit dat er werk steekt in uwe melodie

het grappige is da uw 2 de melodie zelfs gewoon VALS is

"jumpstyle" is in mijnen ogen typerend aan overdrived basses en weet ik veel wa, jij gebruikt op "climax momenten" een dance kick. een 4/4 clap en een 4/4 clap en een dance kick maken geen jump... af e toe een jumpkick, ik zou er niet van verschieten dan hij gepikt is.

uw drums: claps 4/4 (standaard fl, zelfs geen effect
snare 4/4 (standaard fl, zelfs geen effect)
cymbal 4/4 (standaard fl, zelfs geen effect)
open hat (kan ni zeker zeggen dat het standaard is)
je begint met het grootste cliché begin ooit, en het is dan nog eens amateuristisch ook een 4/4 clap en tis dan nog en standard sample, en je eindigt met een snare, je dacht wsl "men track is af, ik flans er nog maar ne snare bij om het af te maken"

tot zover mijn commentz, zet er int vervolg zeker bij hoe lang je er aan hebt gewerkt, dan weet ik of ik op de "Vorige" knop moet duwen of niet

met vriendelijke groeten

<RAVEheart>

Legacy Member
welja dit prutst iedereen dus op ne minuut of 10 bij elkaar

begin al eens met alle jumpstandaarden weg te doen: 't is niet omdat strandjannetten massiv en rebelleke alleen maar een clap, een dikke kick (die gij zelfs nog niet hebt) en een synthje kennen dat dit de jumpstandaard moet zijn eh

wees creatief en origineel, kvond uw vorige nummer met de stemsample veeeeeeeeeeeeeele malen beter (en zoooo super was dat nu ook alweer niet)

chickendip

Legacy Member
<RAVEheart> zei:
welja dit prutst iedereen dus op ne minuut of 10 bij elkaar

begin al eens met alle jumpstandaarden weg te doen: 't is niet omdat strandjannetten massiv en rebelleke alleen maar een clap, een dikke kick (die gij zelfs nog niet hebt) en een synthje kennen dat dit de jumpstandaard moet zijn eh

wees creatief en origineel, kvond uw vorige nummer met de stemsample veeeeeeeeeeeeeele malen beter (en zoooo super was dat nu ook alweer niet)
nu doede precies alsof ge het beter kunt...
op 10 minuten zegde gij

https://www.beyondgaming.be/archive/music.54/phille-remixes-iv-bidden-tranzy-jump.388277
dan zijde daar zeker 2 min. mee bezig geweest.....

en als ik alle jumpstandaarden moet weg doen, dan is het toch geen jump meer. denk eens na

TRFluffy

Legacy Member
ehm dude, als ge nie tegen kritiek kunt post je beter nie he. hebbed nog nie beluisterd, maar als die mensen al zeggen da't slecht is ga'k et nie eens doen ook nie.
waarom wil je per sé "jumpstandaarden" da is saai!
vind jij je eigen werk goed? zou je er op "gaan" als je het hoort op een fuif (zonder gedronken te hebben en te dansen omdat er nu eenmaal niks anders is)?
dat zijn vragen die je je moet stellen.
ik sta zelf te shaken op eigen platen :p goeie indicatie van het mogelijke niveau

https://www.beyondgaming.be/forums <<< hier zitten (onder andere) standaard FL samples in, maar dan bewerkt.

KingOfWoods

Legacy Member
LOL @ alles hier :offtopic:

Hier is juist een topic geopend waarin iedereen het er over een s is dat we beter onze tracks deftig afwerken alvorens ze te posten. U vindt dit niet nodig, want het is afgewerkt zoals u zegt (mja als kik ons ma haar planten water zou geven op u manier dan pis ik dus ff op elke plant 3 druppelkes en we zijn klaar).
Het zou mij niet verwonderen dat ge bij u volgende liedjes minder en minder comments gaat krijgen. Dan gaat ge probly wenen dat ge geen comments krijgt voor u nummer, maar aub luister dan naar de comments die ze u geven ipv ze direct terug aan te vallen :doh:

Flipkikker

Legacy Member
chickendip zei:
fuck dees forum

:woohoo:

weer een crap postende noob weg :p

jammer dat pandorcktx (ofzoiet, damn those difficult nicks) zijn vertrek op dezelfde manier verwoordde :(

Skullbasher_31

Legacy Member
chickendip de zijt enorm zielig
als ge niets kunt verdragen ga dan terug normen en waarden gaan leren in de lagere school

en met fuck dees forum ga ge EEL ver geraken

ik vote voor permanent ban :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan