KevinCorsa
Legacy Member
Welk liedje is dat dat begint na "Don't this hit make my people wanna...."
http://users.skynet.be/bk259416/The_Oh!-Bananen.mp3
http://users.skynet.be/bk259416/The_Oh!-Bananen.mp3
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
San Vegita zei:De zanger is Busta Rhymes welk liedje juist dat weet ik niet meer, je kan altijd googlen
Ble$$ed^ zei:First Rebirth is de titel ...
...: ook al ben ik geen superfan van jump

fr1sb33 zei:En het nummer dat je zoekt, is RMB - Redemption (schandalig dat ze dat in The Oh draaien)

Tuninboy zei:heb het gewetetitel licht op men tong maar krijg het er niet uit man
![]()

Ble$$ed^ zei:First Rebirth is de titel ...
Ma auteur weet ik ni meer
greetz and have fun ... is al oud hoor , ma tblijft een keizalig liedjeook al ben ik geen superfan van jump

En jij bent droevigGattuso8 zei:Kotsen!![]()

En waarom is dat schandalig dat ze dat nr in The Oh! draaien? Verboden mss?

fr1sb33 zei:Nee, maar ik kan er niet tegen dat ze op ubertranceklassiekers staan te jumpen.![]()

fr1sb33 zei:Danke zeer !
http://www.discogs.com/artist/DJ+Dark-E
Wel vreemd dat het nergens te vinden is. (behalve illegaal)
Nee, maar ik kan er niet tegen dat ze op ubertranceklassiekers staan te jumpen.![]()
....fr1sb33 zei:Danke zeer !
http://www.discogs.com/artist/DJ+Dark-E
Wel vreemd dat het nergens te vinden is. (behalve illegaal)