Archief - [jump] The Fluff - The Backspin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Binum

Legacy Member
Tot de helft vond ik het redelijk goed, maar dan wordt het saai imo.
Zeker niet slecht maar kzou hem niet elke dag beluisteren ik :)

TRFluffy

Legacy Member
heb een tweede melodie en synth ingevoegd (bij de andere kick zo, dan ist wa meer "episch")

TRFluffy

Legacy Member
nieuwe versie online, maar kga nog een updateje doen, de tweede kick mist wat laag atm

PBO

Legacy Member
Ik zou nog een soort van klein climaxje invoegen vlak voor ge uwen eersten beat erin gooit (zoalsge da heel proper hebt gedaan na den 1e break) , want nu begint die nogal redelijk plots -dwz: ik had em ni zien aankomen :p -

Voor de rest gaat het wel de goeie richting uit met dit schijfke :)

TRFluffy

Legacy Member
nieuwste is online, heb ff PBO's comment in rekening genomen. beter zo PBO?

PBO

Legacy Member
is luisteren :p

na het luisteren: ik vind dat het al een pak vlotter klinkt nu :niceone:

VinceFeet

Legacy Member
Vette plaat Fluf! Ik kan geen opmerkingen geven omdat ik simpelweg niets ken van al die technishe shit maar neem gewoon van mij aan dat een doorsnee luisteraar zoals ik goed kan feesten op dit nummer! :applause:

Vanaf 1:36 wordt het écht wel vet! Nice work! :Haksmile:

:offtopic: Ben ik de enige die de cursor niet meer kan zien knipperen op die nieuwe achtergrondkleur?

Pyrox

Legacy Member
Nice Man echt kwas al van de site verdwenen ma kom toch even terug om te melden dat dit echt wel het betere werk is nice job dude!!! :music:


:offtopic: BTW bij mij is de crusor ook foetsie :( yea

Dj Aero

Legacy Member
lol

commentz:
- kick zit wel goed, ik vind u kicks altijd wel goe. lekker diep en toch mooi in het geheel
- ik vind het idd ook vrij saai en om u eens terug te pakke (want da doede gij ook altijd me mij met deze comment:) tis wel leeg een kaal. vooral het begin. Er wordt zo weinig gespeeld met fills en claps en van die dinge
- u synth zou vettiger moeten. ne flanger maar dan die depth opendraaie en ni zo laten moduleren, dus gewoon zien da er geen automation opkomt maar gewoon de synth vettiger en valser maken als je begrijpt wak bedoel
- beetje reverb op synth?
niet slecht in elk geval

TRFluffy

Legacy Member
heb et geheel herwerkt en er zullen geen nieuwe updates van komen op het forum omdat ik het ga proberen op plaat te krijgen, als b kant van freefloats on the run met dj iresh :)

NinjaTune

Legacy Member
In het eerste deel van je liedje vink de melodie nie echt aanstekelijk en gaat het echt vervelen, daarna komt er een leuke opbouw en dan wordt het iets aanstekelijker, ma nie echt iets dat mij kan bekoren.

Kmoet wel zeggen nice dat je zoiets kan maken (weinigen van de amateurs krijgen al zoiets in elkaar) ma ik heb het nu dan ook beoordeeld moest het bv op plaat komen, ik zou het nooit kopen. Ik heb het dan ook uit dj perspectief bekeken aangezien ik zelf niet produce.

Daarnaast vink et ook nogal stom dat je continu zegt van 'komt misschien op plaat' etc. Ge moet uwen freefloats nog inzenden en ge ed 0,0 zekerheid dat het op plaat komt wan er komen 45678demo's dagelijks binnen van beginende jump producers bij een marcky etc. Dit terzijde. Ik zou het je wel van harte gunnen wan ge maakt wel deftige dingen, alhoewel ik deze plaat nie echt aanstekelijk vind (wat niet wil zeggen dat men op dit liedje niet zal op feesten). Maar hey, 85% van de jump is dat tegenwoordig niet, dus geen probleem :)

fuze

Legacy Member
LexiC zei:
Daarnaast vink et ook nogal stom dat je continu zegt van 'komt misschien op plaat' etc. Ge moet uwen freefloats nog inzenden en ge ed 0,0 zekerheid dat het op plaat komt wan er komen 45678demo's dagelijks binnen van beginende jump producers bij een marcky etc.

Dacht net hetzelfde..

Desalniettemin toch goed bezig Fluff.

TRFluffy

Legacy Member
de nieuwe versie klinkt al totaaaaaal anders en imo wel aanstekelijk =) synth en melo overboord gegooid... klinkt redelijk catchy nu

dummy

Legacy Member
sterk gedaan jong.

BTW kunt ge The Oh Is Not A Crime nog eens re-uppen??

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kvind het eigelek nog ni zo slecht enkel u melo is vrij raar... opt laatste stukske ga die nog zo een paar note hoger ^^ is wel beke raar :D mjah das persoonlijke smaak denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan