Archief - [jump] The Fluff - Matlock

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joske1987

Legacy Member
hahahaha grappig lieke, feest :d

edit: mag'k wete hoe gij dieje zware beat maakt want da wilt nooit lukke bij mij :p

.:Keune

Legacy Member
Die vocals.. hoe cutte die zo?? gelak die grandpa
want der kunde wel coole dinge me doen

TRFluffy

Legacy Member
fruity slicer

zware beat: distortion op een goeie gewone kick, EQ derover, nog distortion, meer bass, nog distortion, compressen, nog distortion, allezja, experimenteren eh :D

DeKoen

Legacy Member
Trekt op niets, geen opvulling, geen echte climax.. FLuff, ge zou beter uw tijd is in iets goed steken ipv zo'n zever altijd te maken. En nee, ik meot geen link hebben naar uw trance producties. Bijna elke jump productie trekt op geen kloot, buiten die remix van Destiny's Child, die valt nog mee. En als je dit dan toch zo'n platte style vindt, waarom koopt ge der dan vinyls van?

TRFluffy

Legacy Member
jawadde, schiet nog meer op :p
omdat ik het plat maar leuk vind, that's why.
hautaine mensen passen nie in mijn plaatje wete, evenals de diehard jumpers.
Ik doe m'n eigen ding, als dat u niet aanstaat, ga dan mijn tijd nie verdoen met zeggen dat ik mijn tijd verdoe met bezig te zijn met wat ik bezig ben. Ik heb het al tien keer gezegd, ik maak jump omdat ik dat leuk vind. Ik wil geen platen verkopen, ik wil mij AMUSEREN, en als ik dat nu doe met verfoeilijke jump so be it.
Als het volgens u verkeerd is om naar hersenloze bagger te luisteren, dan is dat uw probleem.
Als ik me al moet aantrekken van mensen die denken dat muziek enkel iets mag zijn dat voor de kunst gemaakt is, dan vind ik et erg.

IK heb plezier aan het rondklooien met zo'n muziek. Mag ik?

Hyperinsomnia

Legacy Member
TRFluffy zei:

één kleine onpersoonlijke noot:

Als iedereen dingen zou posten die puur voor de fun gemaakt zijn maar op totaal niets trekken (khebbet uwe nie gehoord dus daar oordeel ik nie over) zou het forum er vol van komen te staan.
Gevolg: mensen die wél posten om iets te "bereiken", omdat ze echt iets mooi willen creëren zijn er niet meer uit te halen, waardoor er niemand meer dit forum volgt aangezien hij/zij eerst een halfuur moet zoeken om nog iets deftig te horen en dan al zijn gehoor serieus vermoeid zal zijn (alsook zijn goesting)

TRFluffy

Legacy Member
ge hebt het nog niet gehoord, aha. Als hij WEET dat het jump gaat zijn, en hij het slecht vind, waarom doet hij dan de moeite om het te beluisteren, en dan te zeggen dat het slecht is... kom kom...

joske1987

Legacy Member
1) da lieke is leerrijk voor noobs als mij, die me een 'kunstwerk' toch nix kunne doen
2) Is dees forum dan alleen voor mense die iets wille bereike me muziek ofzo? Als dieje zich amuseert en denkt dader wel mense zijn die da goe vinde, en ik ken mense die the matlock gehoord hebbe en het wel goe vinde, wa is dan het probleem?
3) Der is idd wel geen echte climax, k zou nog iets meer melodie ofzo make :p ma hardcore ofzo is gewoon ni meer als DOEF DOEF DOEF, waarom zouet allemaal trance/electro moete zijn?

DeKoen

Legacy Member
TRFluffy zei:
ge hebt het nog niet gehoord, aha. Als hij WEET dat het jump gaat zijn, en hij het slecht vind, waarom doet hij dan de moeite om het te beluisteren, en dan te zeggen dat het slecht is... kom kom...

Kerel, als ge mijn discogs url beziet ziet ge dat bijna 75% jump platen zijn. Dus zo slecht zal ik het wel niet vinden? :) Dit is gewoon zever, en het posten niet waart.. Maar goed, nvm. Ik zal voortaan niet meer in uw threads posten.

<RAVEheart>

Legacy Member
pandorxtcke zei:
i must disagree


ik vond het ook al een simpele gedachte :)
het nummer zelf is simpel maar toch nog wel acceptabel

groetjes en kusjes

Monstertruckdri

Legacy Member
het is een grappig nummerke da ook nog goe klinkt. Kvin het altij wel sjiek hoe ge (meestal toch:p) op die goeie melodiekes komt. En kzou zegge,laat u ni ontmoedige door ene dieje u hier wa komt afbreke. Datem zelf maar is probeert van een "plat eenvoudig" jumpnummerke te make.

Blijf die dingskes maar poste,ik ben er grote fan van;)

AkiMbO

Legacy Member
Hyperinsomnia zei:
één kleine onpersoonlijke noot:

Als iedereen dingen zou posten die puur voor de fun gemaakt zijn maar op totaal niets trekken (khebbet uwe nie gehoord dus daar oordeel ik nie over) zou het forum er vol van komen te staan.
Gevolg: mensen die wél posten om iets te "bereiken", omdat ze echt iets mooi willen creëren zijn er niet meer uit te halen, waardoor er niemand meer dit forum volgt aangezien hij/zij eerst een halfuur moet zoeken om nog iets deftig te horen en dan al zijn gehoor serieus vermoeid zal zijn (alsook zijn goesting)


Sad but true

pitbullgio

Legacy Member
joske1987 zei:
3) Der is idd wel geen echte climax, k zou nog iets meer melodie ofzo make :p ma hardcore ofzo is gewoon ni meer als DOEF DOEF DOEF, waarom zouet allemaal trance/electro moete zijn?

Even hierop inspelen... Hardcore is veel meer dan DOEF DOEF DOEF het is een pak makkelijker om een degelijke Jump track te maken dan een degelijke Hardcore Track en ik spreek uit ervaring hoor. Jump is nu eenmaal vrij plat maar vind dit zeker geen erg iedereen heeft er zijn mening over ik vind het ook zeer leuke en lekkere muziek... I dare ya! I double dare ya! say 'Jump sucks' one more time again...hehe.... :p

MeRLiN7777

Legacy Member
joske1987 zei:
3) Der is idd wel geen echte climax, k zou nog iets meer melodie ofzo make :p ma hardcore ofzo is gewoon ni meer als DOEF DOEF DOEF, waarom zouet allemaal trance/electro moete zijn?


Deze reacties haat ik dus, ik ben zelf een hardcore lover. Ookal moet ik persoonlijk niets van rock hebben, ben ik niet zo narrow-minded om te stellen dat het maar alleen een beetje gitaargeklooi is.

Inductief gedreven mensen zoals jij, doen fenomenen als Jihad en andere onverdraamzaamheden floreren. Heb je er al eens over nagedacht dat als een fundamentalistische Moslim geadopteerd zou geweest zijn door een Belgisch gezin, dat deze helemaal geen Moslim meer zou zijn, laat staan het gedachtengoed meedragen zou.

Ik durf niet stellen dat als ik een grote broer had gehad die altijd naar Rock luisterde ik nu geen Slipknot fan ofzo zou zijn. Dus ik heb het lef ook niet om andere muziekstijlen met een inductieve stelling zomaar de grond in te boren.

Dit terzijde, hardcore is uiteraard veel geboenk... :lol:, dat is het kenmerk van het genre, doch kan ik je Hellfish tracks voorschotelen die je anders zouden doen vermoeden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan