Archief - [jump] Remix/lyric van Human Resource - Dominator

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gothrek

Legacy Member
wel ik zoek dus de mix of een ander liedje dat zo ongeveer gaat
eerst die lyric van i am bigger en bolder........ there is no other
en dan zo zijn der zo 5 tonen van, ttthuhh thutetuuu en dan zo nen harden beat
kwegt dat het niet duidelijk is
tis al niet angerfist vs outblast/frank de wulf/cj bolland remix
:help:

Koone

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Wss bedoel je Q-Ic - no other.
Nee die bedoelt hij niet denkek, kheb die plaat die hij beschrijft ook al gehoord maar weet jammer genoeg de titel niet..

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Tjah, at dan echt ne remix is :

- stunned guys mix
- human resource mix
- buzz fuzz mix

Maar is wel niet echt jump...

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Had dat dan eerder gezegd. :)
Dan zou ik eerder denken dat het mss de human resource mix is. Die neigt nog het meest van al naar jump.
De andere 2 zijn echt wel pure haco.

aXl_

Legacy Member
The prophet vs marc acardipane - Stereo Killa

denk ik

(btw, de outblast and angerfist remix van dominator is een zalige track :p)

editje: Taq9 - Beatz in time (slavez vinyl) voldoet ook vrij goed aan uw beschrijving op de vocal in het begin na.

Giwil

Legacy Member
idd The prophet vs marc acardipane - Stereo Killa
staat hier op sensation black cd, mijn eerste lievelings jump plaatje en het is meteen een goed hard vindek zelf

aXl_

Legacy Member
er is een substantieel verschil tussen hardstyle en jump mijn beste.

Stereo killa is hardstyle. Quasi alles op die sensation black cd (met uitzondering van Ruthless vs GJ Warez - Technobells, Felix project - On the floor (mark with ak remix),Dutchmasters - Take some en Da bootleggers - Bitches and Ho's als zijnde jump en D-passion - hangover) is HARDSTYLE.

Giwil

Legacy Member
aXl_ zei:
er is een substantieel verschil tussen hardstyle en jump mijn beste.

Stereo killa is hardstyle. Quasi alles op die sensation black cd (met uitzondering van Ruthless vs GJ Warez - Technobells, Felix project - On the floor (mark with ak remix),Dutchmasters - Take some en Da bootleggers - Bitches and Ho's als zijnde jump en D-passion - hangover) is HARDSTYLE.

daarom dat ik ook zei dat het direct een "harde" plaat was hé. ik ga hier nie beginnen me onderscheid te maken tussen jump en hardstyle, want het verschil kan ik niet zeggen, ik hoor het wel ;)

aXl_

Legacy Member
Giwil zei:
daarom dat ik ook zei dat het direct een "harde" plaat was hé. ik ga hier nie beginnen me onderscheid te maken tussen jump en hardstyle, want het verschil kan ik niet zeggen, ik hoor het wel ;)

Daarom dat je zei dat dat je eerste JUMP lievelingsplaatje was ...

Met de groeten van Djack :p

Giwil

Legacy Member
aXl_ zei:
Daarom dat je zei dat dat je eerste JUMP lievelingsplaatje was ...

Met de groeten van Djack :p

maja kzegget, kweet davet hardstyle is, ma voor mij is alles waar ne serieuzen bass in voor komt jump. :p
hier laat ik het bij

groeten van mezelf

Tah_b00nz0r

Legacy Member
tnx voor da plaatjen ff te zegge :D zocht hem ook al ff :p khoorde pedroh die altijd draaien ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan