Archief - Jump: pro of contra?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jump, ja of neen?


  • Totaal aantal stemmers
    173
  • Opiniepeiling gesloten.

mcR

Legacy Member
zoals de titel zegt: ben je voor of tegen jump?


omdat het de laatste tijd zeer populair is, wil ik eens weten hoeveel mensen op dit forum dat effectief graag horen.


ik ben er alvast tegen... kvind da echt nie mooi!

geef mij maar veel liever een goede rock-plaat :music:



VOTEN MAAR! :woohoo:

Anoniem09

Legacy Member
Pff das nu al het 10'de topic daaromtrend!

En het eindresultaat blijft:

Music never seperated people. No style is truer than the other, it's all music .

GvR

Legacy Member
zo nutteloos als iets, waarom zijn er anders verschillende muziekgenres...

closen die boel

mcR

Legacy Member
omdat ik wil weten of er veel jump-fans zijn op dit forum...

is dat nu zo raar? :s

Anoniem09

Legacy Member
mcR zei:
omdat ik wil weten of er veel jump-fans zijn op dit forum...

is dat nu zo raar? :s


Komaan man, eerste pol??? Gebruik de search functie eens, elke week is er een thread over jump.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Dom. Ik ben er noch tegen noch voor.
Het is gewoon mijn stijl van muziek niet, ik begrijp enkel niet waarom er tegenwoordig zoveel over jump gezaagd wordt.

:edit: Ik heb toch maar pro gestemd, gewoon om de zageventen tegen te zitten.

Babs

Legacy Member
boohoo, moeten er nu al harde bewijzen zijn ook?

djeez, dit is een verschikkelijk kinderachtig gedrag. ge gebruikt nu jump omdat het momenteel de rage is maar voor hetzelfde geld kun je threads maken "pro contra rock" "pro contra dnb" "pro contra trance" enz.

er zijn ALTIJD voor- en tegenstanders.

really, cut the crap, you're wasting precious posting space :sop:

evR'

Legacy Member
mcR zei:
omdat ik wil weten of er veel jump-fans zijn op dit forum...

is dat nu zo raar? :s

Het merendeel van de Track ID Request's zijn Jump nummers ... dus ja zeker.

aXl_

Legacy Member
mcR zei:
omdat ik wil weten of er veel jump-fans zijn op dit forum...

is dat nu zo raar? :s

iets meer als een kwart op dit forum is voor, en de andere 3 kwart bashed daar graag op, zo hard ze kunnen. Als je dit forum voor een week volgt kun je daar ook achter komen zonder die poll :p

diepvriespizza

Legacy Member
ik ben er ook tegen.

das voor stereotiepe marginale mentepakkers

Brazuca

Legacy Member
De meeste jumpers zijn rond de 14 inderdaad.

Boven de 17= Marginaal

sebbonny

Legacy Member
Dikke zever, iedereen die ni graag jump hoort( hoeveel stijlen zijn da dan wel ni?) stemt contra, waarom dan een topic openen asge toch sowieso het resultaat al kunt afleiden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan