Kurobu
Legacy Member
zoals de titel al zegt.. dit is het eenige stukje tekst dat er een voorkomt.
is al redelijk oudt liedje btw. hemmek ooit eens gehoord op een cassetje van zillion of lagoa..
ben dus ook helemaal niet zeker of het jump is en of de titel juist geschreven is. is zeker al
jaar of zes geleden dat ik da gehoord heb. en ooit eens terug gehoord tal jaar geleden in set van doctorbass.
mvg,
kurobu
is al redelijk oudt liedje btw. hemmek ooit eens gehoord op een cassetje van zillion of lagoa..
ben dus ook helemaal niet zeker of het jump is en of de titel juist geschreven is. is zeker al
jaar of zes geleden dat ik da gehoord heb. en ooit eens terug gehoord tal jaar geleden in set van doctorbass.
mvg,
kurobu
:applause: 