Archief - [jump] Let me go uh !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
aapieschaapie zei:
Nee tis punani
zo mee jump around en al eh...?

als het direct begint met de stem is't van furax (denk ik, ik heb het toch zo op m'n pc staan) en als het anders begint is't van mystery...

rubenceuppens

Legacy Member
sluysen zei:
als het direct begint met de stem is't van furax (denk ik, ik heb het toch zo op m'n pc staan) en als het anders begint is't van mystery...
Off Topic: Furax heeft niets met dit liedje te maken... Da wordt zo verspreid over P2P-netwerken maar tis dus wel degelijk van Dj Mystery !

sluysen

Legacy Member
Gothrek zei:
der is wel nen furax remix e mannen

da wil ik ier ook al heel de tijd duidelijk te maken
die remix begint direct met die kerl z'n stem (jump around, jump around, shake ya body, jump around...) en dan direct de beat
mystery z'n versie begint "rustiger"

Djack

Legacy Member
sluysen zei:
da wil ik ier ook al heel de tijd duidelijk te maken
die remix begint direct met die kerl z'n stem (jump around, jump around, shake ya body, jump around...) en dan direct de beat
mystery z'n versie begint "rustiger"

Al eens gedacht dat daar mss gewoon een deel van weg gecut is :), dat zijn illegale mp3's die mensen uit setjes cutten en zo onder een verkeerde naam plaatsen. Jullie downloaden dat en geloven dan dat het van die bepaalde dj is.

Koone

Legacy Member
Djack zei:
Al eens gedacht dat daar mss gewoon een deel van weg gecut is :), dat zijn illegale mp3's die mensen uit setjes cutten en zo onder een verkeerde naam plaatsen. Jullie downloaden dat en geloven dan dat het van die bepaalde dj is.
Zo typisch eh :D


Laat me raden, jullie hebben vast ook Mad Traxx van Dj Furax ergens staan? :lol:

sluysen

Legacy Member
Koenekeuh zei:
Zo typisch eh :D


Laat me raden, jullie hebben vast ook Mad Traxx van Dj Furax ergens staan? :lol:

zeg mij dan eens welke liedjes volgens jullie dan wel van furax zijn, en welke niet..

als we toch zo beginnen, kunde over veel artiesten zulke dingen zeggen...
bende zeikers

fr1sb33

Legacy Member
Die kerel kan er ook niks aan doet dat iedereen zijn naam er voor plakt.
Kheb ooit een paar remixen van Rune - Calabria 'gevonden' en het was weer prijs.
De versie van Drunkenmunky was ook als DJ Furax - Calabria te vinden. (het was toch voor 99% hetzelfde nummer)
http://www.discogs.com/release/407596
nummer 1 fyi
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan