Xzeco
Legacy Member
http://events.q-dance.nl/2003-11_22-november_qlimax/after/
Iemand die weet hoe da liedje in dat introke?
Iemand die weet hoe da liedje in dat introke?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brugge ligt ook niet ver van Brugge maar er is een groot verschil héGothrek zei:jump ligt niet zo ver van hardstyle vind ik

gaat wel, met eigen prefix dacht ikXzeco zei:Oke merci
Mja ik wou zetten
[Jump?] maar met die prefix gaat dat niet![]()
Brugge en Brugge zijn volgens mij hetzelfde.Televuil zei:Brugge ligt ook niet ver van Brugge maar er is een groot verschil hé![]()
LoRdOfMaDnEs zei:Brugge en Brugge zijn volgens mij hetzelfde.
Waarom die vergelijking? Tis maar stom
hardstyle zegt het zelf, is harde muziek met harde beats en bassGothrek zei:jump ligt niet zo ver van hardstyle vind ik
jump niet 


Gothrek zei:jump ligt niet zo ver van hardstyle vind ik
Televuil zei:Brugge ligt ook niet ver van Brugge maar er is een groot verschil hé![]()
vertel dan eens de "grote" verschillen ???Djack zei:Steek die woorden maar trug waar ze vandaan komen.
Gothrek zei:vertel dan eens de "grote" verschillen ???
Xzeco zei:http://events.q-dance.nl/2003-11_22-november_qlimax/after/
Iemand die weet hoe da liedje in dat introke?
Gothrek zei:vertel dan eens de "grote" verschillen ???
dat heeft te maken met uw eigen smaak, niet met het verschil er tussenDjack zei:kwalitatieve sound van het geheel
Gothrek zei:dat heeft te maken met uw eigen smaak, niet met het verschil er tussen
