Archief - Jump in Limburg ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mandes

Legacy Member
Yo, ik kijk hier even op het forum rond en merk dat jump toch vrij populair is, alleen wordt er in limburg nog weinig over gesproken. Het is hier niet echt populair. Met een paar kameraden willen we nu eens weten wat het is : jumpen, en willen we eens naar een jump-feest gaan. Alleen weet ik niet echt of er hier in de buurt zulke feesten zijn, ik merk dat in de vlaanders het Hot is.
Weet iemand plekken in limburg of omstreken om eens te jumpen ?
Ook zijn we op zoek naar hardcore fuiven, omdat dat milieu voor ons ook vrij onbekend is.
We willen alles eens gedaan hebben ;)

Dus : hardcore, maar vooral jumpfeesten in limburg en omstreken gevraagd
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Groeten

sebbonny

Legacy Member
Mandes zei:
Yo, ik kijk hier even op het forum rond en merk dat jump toch vrij populair is, alleen wordt er in limburg nog weinig over gesproken. Het is hier niet echt populair. Met een paar kameraden willen we nu eens weten wat het is : jumpen, en willen we eens naar een jump-feest gaan. Alleen weet ik niet echt of er hier in de buurt zulke feesten zijn, ik merk dat in de vlaanders het Hot is.
Weet iemand plekken in limburg of omstreken om eens te jumpen ?
Ook zijn we op zoek naar hardcore fuiven, omdat dat milieu voor ons ook vrij onbekend is.
We willen alles eens gedaan hebben ;)

Dus : hardcore, maar vooral jumpfeesten in limburg en omstreken gevraagd
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Groeten

Kweetni of Lichtaart(Bobbejaanland) daar zeer ver vandaag is?
Daar recht tegenover is er nieuwe discotheek waar Lethal MG resident is, Cobra heet hem

Binum

Legacy Member
Wacht nog een paar jaar.
In Limburg komen ze altijd achter hé :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd jump ligt in de limburg nogal achter ja ^^ tis hier nog allemaal groove :p

nujah der is spijtig genoeg nix... delite op zaterdagen is wel een beetje jump ma dan afgewisseld met trance/hardtrance enz.

rij ne keer naar lichtaart, hoogstraten, turnhout. daar hebt ge cobra, highstreet en the return. tis wel een einde mjah autosnelweg en tis vrij snel om ^^

warcraft3 playe

Legacy Member
Binum zei:
Wacht nog een paar jaar.
In Limburg komen ze altijd achter hé :p

lol wtf flame's uit lokken ofzo :p
ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.
alleen ik heb men weg toch sneller dan u gevonden naar dit forum.

Tuninboy

Legacy Member
Mandes zei:
Dus : hardcore, maar vooral jumpfeesten in limburg en omstreken gevraagd
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Groeten


Men kameraad is gabber maar hij gaat veel in mol,lommel naar hardcore fuiven,club's,...
Dus mss daar eens rond kijken ;):)

Binum zei:
In Limburg komen ze altijd achter hé :p



Hij weet niet dat er redelijk veel limburgers op forum zitte denk 'k :p;)

^^pathfinder^^

Legacy Member
Mandes zei:
Yo, ik kijk hier even op het forum rond en merk dat jump toch vrij populair is, alleen wordt er in limburg nog weinig over gesproken. Het is hier niet echt populair. Met een paar kameraden willen we nu eens weten wat het is : jumpen, en willen we eens naar een jump-feest gaan. Alleen weet ik niet echt of er hier in de buurt zulke feesten zijn, ik merk dat in de vlaanders het Hot is.
Weet iemand plekken in limburg of omstreken om eens te jumpen ?
Ook zijn we op zoek naar hardcore fuiven, omdat dat milieu voor ons ook vrij onbekend is.
We willen alles eens gedaan hebben ;)

Dus : hardcore, maar vooral jumpfeesten in limburg en omstreken gevraagd
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Groeten


nooooooooooooooooooooooooooooo:cry: :cry:

dan richt ik het AJFL(Anti-jump Front Limburg) op

De Vlaanders mogen hun gestuik houden!

Desperatozz

Legacy Member
Binum zei:
Wacht nog een paar jaar.
In Limburg komen ze altijd achter hé :p

ik zou het eerder verwoorden als ...

limburgers hebben tenminste smaak :p

groooooooove :D

Blezz

Legacy Member
Aarschot ligt niezo ver van Limburg, en daar is't toch soms jumpen in de Stadsfeestzaal dacht'k

infeKted

Legacy Member
Ik vind het nu al frustrerend die hele jump, en gij vindt dat het nog niet bekend is in Limburg? Ga eens naar buiten. :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Tuninboy zei:
Men kameraad is gabber maar hij gaat veel in mol,lommel naar hardcore fuiven,club's,...
Dus mss daar eens rond kijken ;):)





Hij weet niet dat er redelijk veel limburgers op forum zitte denk 'k :p;)

the fak :p zeg mij dan is waar in lommel een jump kot is :p

TsD

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
nooooooooooooooooooooooooooooo:cry: :cry:

dan richt ik het AJFL(Anti-jump Front Limburg) op

De Vlaanders mogen hun gestuik houden!

neenee, wij schuiven het liever door naar limburg, zijn wij er tenminste af:p

jammer genoeg is west-vlaanderen jumpplace to be:sad:

Bastaspast

Legacy Member
omfg wa voor ne topic is dit nu weer ...


alé ik dan ook:

hoi, ik ben bastaspast en woon in lokeren
goh zoveel jump hier mee de complex en de voormalige cherry moon

zijn er hier geen technokoten ? of nee ik zou wel ies
een discotheek wille waar ze alleen maar Björk draaie, kan iemand me helpe ?


omfg :(
get a life

dit forum gaat er echt op achteruit

Cind3r^

Legacy Member
man, hij wilt gewoon wat informatie..

*OT*: ge moest naar qlimax 2006 geweest zijn;>

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Bastaspast zei:
omfg wa voor ne topic is dit nu weer ...


alé ik dan ook:

hoi, ik ben bastaspast en woon in lokeren
goh zoveel jump hier mee de complex en de voormalige cherry moon

zijn er hier geen technokoten ? of nee ik zou wel ies
een discotheek wille waar ze alleen maar Björk draaie, kan iemand me helpe ?


omfg :(
get a life

dit forum gaat er echt op achteruit

allee... ist omda't jump is ofwa omda ge zo moet reageren...

als ik wil weten waar ze hier in limburg goei koten hebben met groove dan vraag ik da hier toch ook zeker?

Bastaspast

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
allee... ist omda't jump is ofwa omda ge zo moet reageren...

als ik wil weten waar ze hier in limburg goei koten hebben met groove dan vraag ik da hier toch ook zeker?


ma bij jaag ... ge moe gij da weten!

en nee tis ni omda het jump is ... ieder zen ding ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan