Archief - [jump] Filmpjes binnenin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3MoN

Legacy Member
1: greg C - i like it
3: wil ik ook wel wete:p
4: ook sgijf
5: ene van dark-e - cappela bom fzoiet dnk k

Wover

Legacy Member
btw waarom staan al die belachelijk marginale filmkes daar eigenlijk op :s

allemaal 14 jarigen die de jumpscene verkloten :p

flap

Legacy Member
da gaat erover vind ik za :d. ben voor jump normaal e, ma ask dit zie is men goesting om er naar te lusitere zelfs al over

Gothrek

Legacy Member
kdenk er ook zo over ze flap, kvind da jammer, maarja, niks aan te doen e

sebbonny

Legacy Member
1) Bitchboys - Mindblowing(NIET GREG C - I Like It)
2) Eddy Kin - Consequences
3) Mikado Punchers - Babycore
4) Carlos Mendez - Sex-A-Phone idd
5) kweeni
6) Mono Traxx - The Anthem

Buiten 4 & 5 &6 allemaal kakplaten zenne

SnOoPeR

Legacy Member
5= Dj Dark-E ft Dj Bjorno - Cappella Bom

Is nen late remix van een plaatje die ooit op Dutchbad Records stond

amdr

Legacy Member
hier staan ze te jumpen op schijven zoals Ixxel - Drop That Beat (nee geen andere versie!), Martin Solveig - Jealousy, ... :sad:

SnOoPeR

Legacy Member
Ik versta gewoon nie oe da ze de meeste van die mannen binnenlaten :s
Alee kin der al genoeg gezien da echt nog geen 16 zijn die zo binnenmogen é, kweet dat er nie alsan volk genoeg naar komt, alee kleindere fuiven toch, in een boite is der alsan volk genoeg, mor om et kot vol te krijgen steken ze der nen hoop van die tieners in die nog nie eens me nen brommer mogen rijden.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Happy Dance Night was erg hier in Brugge laatst... Tliepen daar gvd kinders rond diek mss 13 of MAX (!!) 14 schatte!!! :wtf: Nochtans vroegen ze paspoort aan de ingang, vriendin van me heeft em ook moeten laten zien.

En 't ergste van al... je zou denken, tegen een uur of 1 is da al naar huis zu, maar neeeee, da loopt daar om 3u nog rond. :eek: Kstel me soms serieus vragen bij de ouders van die kinders tegewoordig. :s

Jaws

Legacy Member
amdr zei:
hier staan ze te jumpen op schijven zoals Ixxel - Drop That Beat (nee geen andere versie!), Martin Solveig - Jealousy, ... :sad:
kvind Ixxel - Drop that beat anders ook wel een vet nummer voor op te jumpen

sebbonny

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Happy Dance Night was erg hier in Brugge laatst... Tliepen daar gvd kinders rond diek mss 13 of MAX (!!) 14 schatte!!! :wtf: Nochtans vroegen ze paspoort aan de ingang, vriendin van me heeft em ook moeten laten zien.

En 't ergste van al... je zou denken, tegen een uur of 1 is da al naar huis zu, maar neeeee, da loopt daar om 3u nog rond. :eek: Kstel me soms serieus vragen bij de ouders van die kinders tegewoordig. :s

jaaaa, echt ni normaal daar, kstond daar mee gast da mee was hamburger te eten en echt iedereen da passeerde, wij zo van, die zijn noooit 16

Gothrek

Legacy Member
tis idd een echte plaag aant worden, zeker als ze peizen dat ze de man zijn en streken hebben

aja en nen dikke merci e mannen :bow:

Lamsednav

Legacy Member
Anders moede da ergens anders op uploaden want da werkt niet echt (weet wel niet of het Internet Explorer werkt)

injeKtion

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Happy Dance Night was erg hier in Brugge laatst... Tliepen daar gvd kinders rond diek mss 13 of MAX (!!) 14 schatte!!!
Was je lief mee?

Gothrek

Legacy Member
Lamsednav zei:
Anders moede da ergens anders op uploaden want da werkt niet echt (weet wel niet of het Internet Explorer werkt)
bij mij werkt dat perfect met firefox
IE wetek ni
mss hebt ge nen ad-blocker opstaan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan