Archief - [jump] Alleen "lyrics" :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deefees

Legacy Member
Kzoek de titels en dj's van volgende liedjes:
Hopelijk herken je het aan de hand van deze zinnetjes :p kdenk van wel :) vergeef mij op foutjes :niceone:
1) "So you think that i'm a ho, man i fuck you more and more, ..." (*vrouwestem*)
2) "Puta madre, puta puta madre.." ;)
3) "ain't ain't no body jumpin, ..... " (nog meer ma kon et nie goe verstaan)
4) "ass ass pussy pussy, little big thing to me ?"
5) "kick that bass to the back and go like..."
6) "extacy it realy gets me goin, it gets me so i don't know what i'm doin.."
7) "hey baby, listen i think they playin our(?) song, but if you gonna get up....(wtf)..."


Meer volgen,
ik probeer voor samples te zorgen.
Maar toch goed herkenbaar voor de jump-fans :)
Thanks ;)

Plut0r

Legacy Member
1) Dj Kicken Vs. Sonic solution - Nasty creep
2)Showtek - Puta Madre
3)
4)
5)Felix Project - Basik
6)Raoul Zerna - X-rated (q-ic remix '05 )
7)

cooly

Legacy Member
1)-DJ Kicken vs. Sonic Solutions - Nasty Creep
2)-Showtek - Puta Madre
3)/
4)-Mr. Pleasure - Little Dick?
5)-Felix Project - Basik
6)-Raoul Zerna - X-Rated Love
7)-Dj pat b presents copycat inc. - All over me

Btw,zeker dat ge die niet kent?
Der staan hier wel een paar die al veel gevraagd zijn.
4 ben ik niet zeker en 3 dno :p

Lamsednav

Legacy Member
1. Dj Kicken vs Sonic Solutions - Nasty Creep
2. Showtek - Puta Madre
3. Meadow Inferno - Everybody Jumpin'
4. Mr. Pleasure - Little Dick
5. Felix Project - Basik
6. Raoul Zerna - X-Rated Love
7. Dj Pat B presents Copycat Inc - All Over Me

Lamsednav

Legacy Member
Wat zijn wij ongelooflijk goed, sebbonny.

We zouden hiervoor eens geld moeten vragen :)

Wover

Legacy Member
ik vind dit eigenlijk niet echt jump, dees is allemaal gewoon commerciële zever da ze tegenwoordig op de meest marginale chirofuif draaien, echt een schande voor de jumpscene :p

*verbergt plaatjes van cocaine MF en All over me*

Deefees

Legacy Member
Oké nie echt jump, maarja, welke dan wel? kvind deze plaatjes nie zo slecht hoor. Zolang dat ik maar kan jumpen :)

Wover

Legacy Member
ik bedoel dat ik dit geen "echte" jump vindt, maar zowa commercieel gezever, gelijk ge bij elk genre hebt ;)

cooly

Legacy Member
Woverke zei:
ik bedoel dat ik dit geen "echte" jump vindt, maar zowa commercieel gezever, gelijk ge bij elk genre hebt ;)
Ge hebt gelijk,maar der zijn al genoeg threads over dit geweest :p

Deefees

Legacy Member
maja commercieel, kvond da altijd al een dom begrip bij liedjes.
Bij rap enzo is da typisch als et commercieel is, ze maken dan liedjes gebasseerd op wat het best zou verkopen enzo, ma bij jump weet ik da nog nie zo direct...

Lamsednav

Legacy Member
Bwa, commercieel.. Ge overdrijft wa vind ik, Meadow Inferno - Everybody Jumpin vindt ge niet op plaat, All Over Me gaat ook wel nog vind ik, Puta Madre half en half.. Nja, de rest die zijn wel wat commercieel ja.

Deefees

Legacy Member
ja puta madre is echt erg geworden, de muttens op school zeggen voortdurent de tekst op enzo
maja kvond de beat eiglijk zowiezo nie zo goe.
Btw eeft iemand da liedje van everybody jumpin (pm please)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan