Archief - [jump] 3 samples

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plut0r

Legacy Member
1 : Tek Soldierz - Work this
2 : Dj Greg C - Speedtalking
3 : dnno

Binum

Legacy Member
schande dat je speed talking niet kent, verander maar uw avatar en sig wannabe

agrash

Legacy Member
waaromveranderen? in zin avatar staat der gewoon in dat hij van jump houd niet dat hij der veel van kent :p

no offence scratchtraxx kvergeet namelijk ook veel de namen van liedjes

speedcase

Legacy Member
Binum zei:
schande dat je speed talking niet kent, verander maar uw avatar en sig wannabe
tkan tog zijn da ge jump goe vind ma de name van de liekes ni kent? int begin kende gij tog ok ni elke naam denk ik?

Binum

Legacy Member
speedcase zei:
tkan tog zijn da ge jump goe vind ma de name van de liekes ni kent? int begin kende gij tog ok ni elke naam denk ik?
De laatste tijd beginnen al die snotapen naar Jump te luisteren en zetten ze hun nick vol met A2B, OH FO LIFE!!!....
Maar een klassieker als speed talking kennen ze niet :ironic:

Ze maken gewoon de jumpscene kapot.

Koone

Legacy Member
Binum zei:
De laatste tijd beginnen al die snotapen naar Jump te luisteren en zetten ze hun nick vol met A2B, OH FO LIFE!!!....
Maar een klassieker als speed talking kennen ze niet :ironic:

Ze maken gewoon de jumpscene kapot.
²
Kword der zot van, echt IEDEREEN staat nu overal te 'jumpen', denken dat ze derbij horen.
Twas leuk int begin, toen 't nog speciaal was, maar nu krijgde al die mannekes (jah, kben zelf ook maar 17 maar toch) die denken dat ze derbij horen.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ja , eigelijk ook een ²
Niet da ze nie mogen hoor... maar ik vrees voor serieuze commercialisatie. :( (wat eigelijk al een tijd aan de gang is)

speedcase

Legacy Member
bwa laat die mannekes tog doen, vo zolang et tog nog ga dure
binne een half jaartje stappe die ventjes tog trug op iets anders over

cooly

Legacy Member
speedcase zei:
bwa laat die mannekes tog doen, vo zolang et tog nog ga dure
binne een half jaartje stappe die ventjes tog trug op iets anders over
Vraag mij af wat het dan gaat worden :p
gaan ze mss de trance gaan kapotmaken

Lamsednav

Legacy Member
br33333333333333333333333333zzzzzzzz444444444444444444444hhhhhh

Dikke ² op Binum zijn reactie.. Go away, n00bs. You're ruïning this scene !

Cind3r^

Legacy Member
Koenekeuh zei:
²
Kword der zot van, echt IEDEREEN staat nu overal te 'jumpen', denken dat ze derbij horen.
Twas leuk int begin, toen 't nog speciaal was, maar nu krijgde al die mannekes (jah, kben zelf ook maar 17 maar toch) die denken dat ze derbij horen.
omg jullie moeten niet zo uitvliegen nr iemand die een liedje wilt weten lol
jullie hebben wel vr een stuk gelijk , ma dan nog..

<BAD> schuim

Legacy Member
tja,

jump is "in" net zoals hardcore,rnb dat enkele jaren terug was
er zal wel altijd een genre zijn dat de commerciele toer op gaat
enja dat je speedtalking niet kent wil idd wel iets zeggen over je jumpkennis aangezien die plaat bijna iedereen kent, en het op zowa elke fuif wel is door de boxen te horen valt

nuja, enjoy u schijven

kil911ler

Legacy Member
Ja sorry dat ik nog maar net mag beginne uitgaan en dat ik nog ma net dit genre ontdekt heb en dat ik er wannabe uitkomt. Ik kan toch nie weten wa de klassiekers waren vroeger als ik er nooit was, of nie?
Ok, der zullen wel altijd mensen tussenzitten die denken da ze derbij horen voor een maand, maar wa doe je dan met de mensen die er echt wille bijhoren? Die gooi je dan gewoon uit je groepje ofzo?

Bleh, tis te vroeg om te discussiëren...

ElemenTiM

Legacy Member
kil911ler zei:
Ja sorry dat ik nog maar net mag beginne uitgaan en dat ik nog ma net dit genre ontdekt heb en dat ik er wannabe uitkomt. Ik kan toch nie weten wa de klassiekers waren vroeger als ik er nooit was, of nie?
Ok, der zullen wel altijd mensen tussenzitten die denken da ze derbij horen voor een maand, maar wa doe je dan met de mensen die er echt wille bijhoren? Die gooi je dan gewoon uit je groepje ofzo?

Bleh, tis te vroeg om te discussiëren...


De mensen die hier zo negatief posten over de topicstarter zullen er hun reden wel voor gehad hebben, zeker?
Ze zitten prolly ook al langer in de scène, ik zou het ook haten als wannab's mijn genre zouden verpesten..

Misschien zijn al die comments toch wel zinloos, aangezien jump al commercieel is en nog veel commercieler zal worden..
Als ze tegenwoordig nog maar 1 jumpplaat op een fuif spelen(meestal Punani en The Return natuurlijk) zie je iedereen al beginnen jumpen..

[TFT]Poky

Legacy Member
wat maakt dat in godsnaam nu uit? Iedereen doet wat hem wilt, ik vind het ook irritant dat iedereen zo begint te jumpen op niet eens jump muziek maar wat doet ge deraan?

En het zegt al genoeg over jullie "echte" jumpers, op gewone fuiven komt ge da volk tegen ga dan is naar een echte jump discotheek en klaag niet.

en idd speedtalking is wel ne klassieker, maar iedereen kan is ne naam vergeten van een liedje hoor moet ge daarvoor mensen afbreken?

gewoon omdat ge zelf al zo lang naar jump luistert of dj zijt, ow yeah hoe cool :s

deadeye_belgium

Legacy Member
mja, imo is het geen zonde om een liedje niet te kennen. Een mens mag een genre goed vinden ook al kent hij/zij er weinig van.... En waarom maken die de jump-scene kapot? omdat ze een titel van een klassieker niet kennen? srr maar ik zie nie in da da iets aan de 'scene' doet. Als je enkel maar van muziek moogt houden als je de titel kent dan zijn we maar bekrompen bezig n/o.

Als het zo zit dat je de threadstarter kent en hem nie moet, zeg dan nix.

Hoe was je zelf vroeger? Ben je er van in het begin van de jump al bij? Of heb je op een dag beslist 'Nu ga ik voor jump en enkel en alleen jump zijn' en direct alles opgezocht over jump wat er maar te vinden was? sounds silly doesn't it?

Edit : Zie net dat Binum banned is... owv dit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan