Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tkan tog zijn da ge jump goe vind ma de name van de liekes ni kent? int begin kende gij tog ok ni elke naam denk ik?Binum zei:schande dat je speed talking niet kent, verander maar uw avatar en sig wannabe
De laatste tijd beginnen al die snotapen naar Jump te luisteren en zetten ze hun nick vol met A2B, OH FO LIFE!!!....speedcase zei:tkan tog zijn da ge jump goe vind ma de name van de liekes ni kent? int begin kende gij tog ok ni elke naam denk ik?
²Binum zei:De laatste tijd beginnen al die snotapen naar Jump te luisteren en zetten ze hun nick vol met A2B, OH FO LIFE!!!....
Maar een klassieker als speed talking kennen ze niet :ironic:
Ze maken gewoon de jumpscene kapot.
Vraag mij af wat het dan gaat wordenspeedcase zei:bwa laat die mannekes tog doen, vo zolang et tog nog ga dure
binne een half jaartje stappe die ventjes tog trug op iets anders over

omg jullie moeten niet zo uitvliegen nr iemand die een liedje wilt weten lolKoenekeuh zei:²
Kword der zot van, echt IEDEREEN staat nu overal te 'jumpen', denken dat ze derbij horen.
Twas leuk int begin, toen 't nog speciaal was, maar nu krijgde al die mannekes (jah, kben zelf ook maar 17 maar toch) die denken dat ze derbij horen.
kil911ler zei:Ja sorry dat ik nog maar net mag beginne uitgaan en dat ik nog ma net dit genre ontdekt heb en dat ik er wannabe uitkomt. Ik kan toch nie weten wa de klassiekers waren vroeger als ik er nooit was, of nie?
Ok, der zullen wel altijd mensen tussenzitten die denken da ze derbij horen voor een maand, maar wa doe je dan met de mensen die er echt wille bijhoren? Die gooi je dan gewoon uit je groepje ofzo?
Bleh, tis te vroeg om te discussiëren...
