Mista Molla
Legacy Member
Ik weet het klinkt melig, maar is de bedoeling niet hoor.
Gewoonweg, wat is het mooiste liedje dat je kent. Waar je het meest bij kan inbeelden, anything.
Bij mij is dat zonder twijfelen :
The Album Leaf - Brennivin
Op alle vlakken is dat lied perfect, mood, tempo, instrumenten..gewoon hemels.
greetz
Gewoonweg, wat is het mooiste liedje dat je kent. Waar je het meest bij kan inbeelden, anything.
Bij mij is dat zonder twijfelen :
The Album Leaf - Brennivin
Op alle vlakken is dat lied perfect, mood, tempo, instrumenten..gewoon hemels.
greetz



