Archief - Jouw mooiste liedje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mista Molla

Legacy Member
Ik weet het klinkt melig, maar is de bedoeling niet hoor.

Gewoonweg, wat is het mooiste liedje dat je kent. Waar je het meest bij kan inbeelden, anything.

Bij mij is dat zonder twijfelen :

The Album Leaf - Brennivin

Op alle vlakken is dat lied perfect, mood, tempo, instrumenten..gewoon hemels.

greetz

Thorens

Legacy Member
Je t' Adore van Kate Ryan, gevolgd door Lordi - Hard Rock Hallelujah.
Nee, komaan, wat een stom opsomtopicje wordt dit weer. En het valt trouwens ook redelijk onder een soort Mass-Request-regel.

Mista Molla

Legacy Member
Is helemaal geen mass request hoor, vind het niet echt erg als het geclosed wordt.

Vind het wel erg dat er zoo weinig vrijheid meer heerst op dit forum, als je al eens naar een mening vraagt wordt het al bestempelt als mass request, djeez.

Waarin verschilt een 'Waar luister je nu naar?' topic in dan? Wat je uiteindelijk krijgt is ook een lijst van liedjes. Ik vraag hier gewoon om mensen hun mening,
trouwens, ik vraag hier niet om een bepaalde soort,genre muziek, gewoon het mooiste liedje, wat van mens tot mens verandert.Voor sommigen is metal mooi, andere electro, andere emo....

Wat een *****sfeer is er toch op dit forum aanwezig de laatste tijd, en kom niet met één of ander sabam argument af.

Swat, als het moet gesloten worden, zo zij het maar, ik vind het enkel spijtig.en andere topics zoals hierboven genoemd zou trouwens hypocriet zijn.

Thorens

Legacy Member
Dit past perfect in het rijtje "Wat luister je nu?", "Wat is jouw favoriete nummer?"; "Op welk nummer neuk je?", "Welke nummers zijn tof in het genre ... ?", etc ... Het is allemaal compleet nutteloze bullsh*t, want niemand leest het en het zijn gewoon 'tig pagina's vol bands en titels.

Defees

Legacy Member
ik snap ook niet wrm die "waar luister je nu naar" niet wordt gesloten, ge kunt gemakkelijk 3000 songs daar vanaf plukken en beginnen te downloaden -_-

Mista Molla

Legacy Member
Welja, maar dan zijn die andere topics toch ook ' mass requests ' niet?

Defees

Legacy Member
bwa, ik vind gewoon je mag bands aan vragen voor genres, maar specifieke songs... 't valt allemaal te bediscussiëren

=Phoenix=

Legacy Member
als ge zo denkt dan moogt ge het forum gerust sluiten
als er al geen vrije mening en specifieke ideeën gepost mogen worden
zielig

Dafference

Legacy Member
DevStyle zei:
Doe anders eens off-topic? :)
:offtopic:
Blijkbaar bestaat Wikipedia 5 jaar! kVond da vorig jaar precies iets vrij nieuws ma daar hebdhet al se!



Ontopic:
Mijn allermoojste liedje ooit is Wax - Destiny, een makina liedje uit 2002!
http://www.discogs.com/release/441182

Waarom: kVind het gwoon hét moojste liedje om gwoon te luisteren, een beetje opgepitcht echt hét moojste liedje om op te geven (en serieus in weg te geraken) en de love versie is gwoon de moojste slow die ik ken..

Enige nadeel: het is enkel naar mijn weten enkel op plaat uit en buiten Spanje ga je weinig mensen vinden die het kennen.. Dus bij deze: zoek en "vind" u dit lied want de muziekindustrie is er niet in geslaagd dit wonder de verspreiding te geven die het nog steeds verdiend!

Destiny.. just believe it here and now.. :music:

Mista Molla

Legacy Member
@ DeFees : Heb dat liedje ook op cd, vind het ook een prachtig,maar savage garden heeft erwel een paar zo'n ;)

virox

Legacy Member
Pink Floyd - Wish you were here
prachtig gewoon, als de 2de gitaar inkomt krijg'k soms kippevel. Et gevoel dat da lieke opwekt ...

Thorens

Legacy Member
Ik zou niet kunnen kiezen.
Moby - Why does my heart feel so bad, Porcelain & Natural Blues hebben mij wel al geregeld tot tranen kunnen bewegen. Dus :)

Chimmy

Legacy Member
virox zei:
Pink Floyd - Wish you were here
prachtig gewoon, als de 2de gitaar inkomt krijg'k soms kippevel. Et gevoel dat da lieke opwekt ...
hoeveel nachten ik al in slaap ben gevallen met dat nummer... zalig!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan