sneax
Legacy Member
Ello guys, ik heb een vraagske - ik vind van die italiaanse mafia muziek dus zalig om naar te luisteren. Nu, veel heb ik er eigenlijk ni van.
Als voorbeeld kunt ge den Tarantella ofzoiets nemen - dat liedje dat verkracht is door gebruikt te worden in één van de pasta reclame's hier in belgie. Luister er volledig naar en beeld u die mafia wereld in en ge zult de reclame rap vergeten zijn
De soundtrack van Mafia (teh game) is ook zoiets zalig. Zo die gitaar en dat opgewekt deuntje, met dat vleugje melancholie in soms, zeker als ge u het geweld enzo ook voorsteld. Allé ja - iemand goeie songs? Liefst echt van die tijd dus eh.
Als voorbeeld kunt ge den Tarantella ofzoiets nemen - dat liedje dat verkracht is door gebruikt te worden in één van de pasta reclame's hier in belgie. Luister er volledig naar en beeld u die mafia wereld in en ge zult de reclame rap vergeten zijn

De soundtrack van Mafia (teh game) is ook zoiets zalig. Zo die gitaar en dat opgewekt deuntje, met dat vleugje melancholie in soms, zeker als ge u het geweld enzo ook voorsteld. Allé ja - iemand goeie songs? Liefst echt van die tijd dus eh.
