Ik heb het programma al lang niet meer gezien, dus ik heb slechts een vermoeden, maar als ik me niet vergis gaat het om een van de cellosuites van Bach gespeeld door Bruno Cocset (die trouwens door Michiel wordt geïnterviewd in één van de afleveringen). We hebben die CD hier liggen, ik zal morgen eens kijken of ik daar wijzer van word.