MATABARO
Legacy Member
Zoald de titel doet vermoeden heb ik nog 2 tickets van sensation white, dat plaatsvindt in het sportpaleis.
Bij deze zou ik eens willen checken of er mensen geïnteresseerd zijn. Moest er interesse zijn dan moeten we wel naar het buy/sell forum verhuizen. Die regeltjes toch altijd hé...
In ieder geval jullie opinie (en mogelijke interesse)wordt ten zeerste geapprecieerd, want den deze zal ni kunnen gaan.
Grtz, matabaro.
Bij deze zou ik eens willen checken of er mensen geïnteresseerd zijn. Moest er interesse zijn dan moeten we wel naar het buy/sell forum verhuizen. Die regeltjes toch altijd hé...
In ieder geval jullie opinie (en mogelijke interesse)wordt ten zeerste geapprecieerd, want den deze zal ni kunnen gaan.
Grtz, matabaro.