Archief - Instrumenten gestolen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gonzoid

Legacy Member
Een vuile dief heeft de instrumenten gestolen van Ninoofse band The Gibs,
en dit afgelopen maandag nacht in Gent aan café Krawietelke, in de studentenbuurt

Er zijn een aantal zeldzame stukken bij

info alhier:
Connexion | Facebook

Lijst:
Lijst gestolen instrumenten en toebehoren (zie foto's):
- 1978 Rickenbacker 4001 Maple Glow basgitaar
- Epiphone Firebird basgitaar
- Gretsch Chet Atkins Tennessee Rose model g6119
- Fender Stratocaster: Japanse versie met zwarte toonswitch
- Orange Thunderverb 200 versterker (head)
- DigiTech Hot Rod gitaarpedaal
- DigiTech Bass Driver
- Cherub Pedal Tuner
- XDD DigiDelay, Digitech
- Fender footswitch
- Vox big ben overdrive
- Laney Monitor

Wie iets hiervan tegenkomt gelieve een seintje te geven
THNX!!!!!

onsmozes

Legacy Member
Deelneming hoor. Hopelijk heb je nog wat serienummers.

Gonzoid

Legacy Member
voor alle duidelijkheid, 't zijn niet mijn instrumenten, maar 'k heb zelf een paar jaar geleden iets dergelijks megemaakt, 't waren wel geen instrumenten, maar een valies vol toebehoren (kabels, effectenpedaaltjes, drumcomputer,...) Toch ook snel een paar honderden euro's, maar dit is nog een stuk erger als je de instrumenten zelf kwijt bent, niets speelt als je eigen instrument.

Raukaris

Legacy Member
Hoe laat je zo'n hoop gerief stelen in een café dat kleiner is dan het gemiddelde kot?

Rivfader

Legacy Member
Inderdaad, hoe kan die dief daar onopgemerkt mee weg geraken?

Gonzoid

Legacy Member
quote vanop FB :

Bram Gernaey schreef
gisteren om 13:38
Merci voor de vriendelijke woorden. Ter info. De VW caddy heeft geen raampjes achteraan en was afgesloten, ook vanuit de bestuurdersruiten valt er niet binnen te kijken in de laadruimte. Het lijkt bijna onmogelijk dat iemand niet van tevoren wist dat er materiaal inzat of iemand moet dit gezien hebben bij het inladen of uitladen. Soit 't is allemaal gissen. We're fucked, voorlopig geen muziek meer van The Gibs.

Arpeggiator

Legacy Member
Wow, dat is al voor een aardig bedrag dat ze daar aan materiaal kwijt zijn :o Wie steelt nu zoiets. Muzikanten zijn toch allemaal familie dacht ik, allen gepassioneerd door de muziek en niet door stelen.

sir oinksalot

Legacy Member
phaselocked zei:
Wow, dat is al voor een aardig bedrag dat ze daar aan materiaal kwijt zijn :o Wie steelt nu zoiets. Muzikanten zijn toch allemaal familie dacht ik, allen gepassioneerd door de muziek en niet door stelen.

echt laag inderdaad, wij spelen ook dikwijls in cafés waar ook nog materiaal van andere bands staat dat je zo mee naar buiten zou kunnen nemen zonder dat het iemand opvalt, geen haar op mijn hoofd dat er echter aan denkt om zo iets te doen

naokske

Legacy Member
ow kei erg :s, ik kom elke dag langs ninove om nr huis te gaan ^^ , maja de kans dak iet zie is wel hééééél klein....

syndrom

Legacy Member
phaselocked zei:
Muzikanten zijn toch allemaal familie dacht ik, allen gepassioneerd door de muziek en niet door stelen.

Gij gelooft ook nog in sprookskes zeker, alle no offense é ma das de dingen toch wat de rooskleurig zien.

Thin Liz

Legacy Member
Hier mogen ze voor mijn part het 9lives-knokploegje op afsturen. Iemand z'n instrumenten pikken is laag en debiel.

naokske

Legacy Member
Arpeggiator zei:
Wow, dat is al voor een aardig bedrag dat ze daar aan materiaal kwijt zijn :o Wie steelt nu zoiets. Muzikanten zijn toch allemaal familie dacht ik, allen gepassioneerd door de muziek en niet door stelen.

was het maar zo.... :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan