ja het is redelijk waardeloos... geen kick of bass ofzo? het enige wat goa klinkt is uwe crash

en met uwe synth kunde ook wel iets doen. die melodieen zijn totaal fout. dit is eilijk slecht sorry. wat tips
1) effecten gebruiken
2) als je melodie wilt gebruiken, gebruikt dan ingewikkeldere, uitgebreidere
3) probeer je technische kennis op te krikken met andere genres vermits goa naar mijn weten het moeilijkste electronische genre is om te produceren...
4) probeer zoals bandarlog zegt te kijke naar de opbouw, stuctuur, ... van andere liekes
5) effectjes moete vettiger, die sweepkes enzo zijn verre van genoeg
6) ....