Archief - hét feestnummer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabe

Legacy Member
kannek ni op antwoorden ... elke keer vindek wel iet nieuw, .... + ik heb er ZOVEEL waar ik op flip als ik ze hoor ^^

eddie

Legacy Member
floor fillers:

Junk Project - Control
Tim Deluxe - It Just Won't Do
Shameboy - Re-Choque
Thomas Andersson - Washing Up (Tiga's Na Na Na Remix)
Trick & Kubic - Orbital Dance Machine
...

Hellrabbit

Legacy Member
ik heb geen echte uit-mijn-dak-ga-nummers, muziek doet andere dingen met mij (vooral ontspannen eigenlijk :p)

tekn0w!z

Legacy Member
Hellrabbit zei:
ge zaagt :p
der staat ook in de rules da ge dan op den bad post moet duwen en nie in het topic moet beginnen zeveren met 'close plz' enzo


pressure.. too much.. :angry:

nm keep on posting =)

Addow

Legacy Member
Vylix,

Ik had je dadelijk een mailke gestuurd na je Reported Post gisteren, maar blijkbaar is je emailadres niet meer geldig (fix dat eens asap!), vervolgens een PM proberen te sturen... PM-box vol (een beetje plaats maken asap!).

Vermits topic starter van eerste moment in zijn post volgende tekst weergaf:
2.dit is GEEN mass request!..Deze thread heeft zeker geen mass request tot doel.
Het is gewoon de bedoeling dus om je favo liedje(s) te zegge..Als deze wordt gesloten omdat het toch mass request is, vind ik dit toch maar raar..zo kan je alle threads waar er maar dan 1liedje wordt vrijgegeven sluiten.
kunnen we deze door de vingers zien, en trouwens... indien we zulke topics nu verbieden, mogen er bijgevolg ook geen "Geef jouw top-3 aller tijden!"-topics meer toegelaten worden.


Ik heb de discussieposts/stukjes netjes verwijderd zodat men er niet met z'n allen beginnen op te springen...

BuffaloKampioen

Legacy Member
Push - Universal nation
marcos & Jk walker - Apache 7

zo lekker die tweede, sensation white :D

tekn0w!z

Legacy Member
Addow zei:
Vylix,

Ik had je dadelijk een mailke gestuurd na je Reported Post, maar blijkbaar is je emailadres niet meer geldig (fix dat eens asap!), vervolgens een PM proberen te sturen... PM-box vol (een beetje plaats maken asap!).

Vermits topic starter van eerste moment in zijn post volgende tekst weergaf:

kunnen we deze door de vingers zien.

Indien deze topic niet zou mogen, mag er bijgevolg ook geen "Geef jouw top-3 aller tijden!"-topic meer toegelaten worden.


Ik heb de discussieposts netjes verwijderd zodat we er niet met z'n allen beginnen op te springen...

yupz =)

ben paar maanden inactief geweest, pm-box geledigd, mail veranderd =)

nice to be back btw =P

Addow

Legacy Member
tekn0w!z zei:
yupz =)

ben paar maanden inactief geweest, pm-box geledigd, mail veranderd =)

nice to be back btw =P
Altijd leuk je terug te zien, vylix ;)
Ben ook tijdje afweziggeweest, hoor. Moet kunnen, maar das altijd lastig de draad weer op te pikken!


OT: praktisch alle muziek is voor mij feest!

tekn0w!z

Legacy Member
Addow zei:
Altijd leuk je terug te zien, vylix ;)
Ben ook tijdje afweziggeweest, hoor. Moet kunnen, maar das altijd lastig de draad weer op te pikken!


OT: praktisch alle muziek is voor mij feest!

thx =)

On topic:

Underworld - Born Slippy

breez

Legacy Member
van jump is da voor mij momenteel toch: DJ Tristan & Neostar - All Heart

Tesla

Legacy Member
prodigy - no good , rune - calabria en alter ego - rocker zijn voor mij de grootste feestnummers, zo leert het verleden me :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan