Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Christalic zei:Rune - Calabria

Hellrabbit zei:ge zaagt
der staat ook in de rules da ge dan op den bad post moet duwen en nie in het topic moet beginnen zeveren met 'close plz' enzo
kunnen we deze door de vingers zien, en trouwens... indien we zulke topics nu verbieden, mogen er bijgevolg ook geen "Geef jouw top-3 aller tijden!"-topics meer toegelaten worden.2.dit is GEEN mass request!..Deze thread heeft zeker geen mass request tot doel.
Het is gewoon de bedoeling dus om je favo liedje(s) te zegge..Als deze wordt gesloten omdat het toch mass request is, vind ik dit toch maar raar..zo kan je alle threads waar er maar dan 1liedje wordt vrijgegeven sluiten.
Addow zei:Vylix,
Ik had je dadelijk een mailke gestuurd na je Reported Post, maar blijkbaar is je emailadres niet meer geldig (fix dat eens asap!), vervolgens een PM proberen te sturen... PM-box vol (een beetje plaats maken asap!).
Vermits topic starter van eerste moment in zijn post volgende tekst weergaf:
kunnen we deze door de vingers zien.
Indien deze topic niet zou mogen, mag er bijgevolg ook geen "Geef jouw top-3 aller tijden!"-topic meer toegelaten worden.
Ik heb de discussieposts netjes verwijderd zodat we er niet met z'n allen beginnen op te springen...
Altijd leuk je terug te zien, vylixtekn0w!z zei:yupz =)
ben paar maanden inactief geweest, pm-box geledigd, mail veranderd =)
nice to be back btw =P

Addow zei:Altijd leuk je terug te zien, vylix
Ben ook tijdje afweziggeweest, hoor. Moet kunnen, maar das altijd lastig de draad weer op te pikken!
OT: praktisch alle muziek is voor mij feest!
Imo is die carunia - get runed toch niet slecht om te feesten,lekkere bass enzoFruitboer zei:zalig nummermaar al die jump remixen sucken echt
![]()
