Archief - [house/groove/elektro] 9 samples

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Project Zero

Legacy Member
1. Damien Strong - Sunrise at pinkville (so phat remix)
2. axwell & steve angello - why? (godverdommese flipschijf!)
4. David Amo & Julio Navas - Alto voltaje
5. Dave lambert vs elektrokid - funkytown
6. Pryda - aftermath (met accapella van black eyed peas - my humps, kan ook wel een mashup zijn die op plaat is verschene :))
7. Till Westwood - Same Man (ik wacht ongeduldig tot em gereleased is, echt een dikke bom in spé :))
9. Elektrochemie - Pleasure Seeker

Astenblieft!

saidloyens

Legacy Member
Nee die Axwell moet nog uitkomen, onder welke naam is nog niet zeker. Verschillende mogelijkheden zijn :

-Bronski Beat - Smalltown Boy (Axwell & Angello Remix)
-Axwell & Steve Angello - Why
-Supermongo - Why (Axwell & Steve Angello mix)
-Supermongo - Why
-Superdiscohit - Superdiscohit (deze wordt het wss niet maar zo noemde ze em int begin :))

Tuninboy

Legacy Member
3 en 8 zen vies goe :)
die 8 zoek 'k al ne hele tijd
want is echt zo ne plaat he :)

XoN`-

Legacy Member
saidloyens zei:
Nee die Axwell moet nog uitkomen, onder welke naam is nog niet zeker. Verschillende mogelijkheden zijn :

-Bronski Beat - Smalltown Boy (Axwell & Angello Remix)
-Axwell & Steve Angello - Why
-Supermongo - Why (Axwell & Steve Angello mix)
-Supermongo - Why
-Superdiscohit - Superdiscohit (deze wordt het wss niet maar zo noemde ze em int begin :))

Axwell & Steve Angello - Why iet ies

Tuninboy

Legacy Member
die 8 kan het zijn dat dat een remake is van een plaat?:)
want die is nog niet zo oud en een kameraad van mij had een paar jaar gelede die op cd staan dus kwee nie ?:)

Amerlegna

Legacy Member
Project Zero zei:
1. Damien Strong - Sunrise at pinkville (so phat remix)
2. axwell & steve angello - why? (godverdommese flipschijf!)
4. David Amo & Julio Navas - Alto voltaje
5. Dave lambert vs elektrokid - funkytown
6. Pryda - aftermath (met accapella van black eyed peas - my humps, kan ook wel een mashup zijn die op plaat is verschene :))
7. Till Westwood - Same Man (ik wacht ongeduldig tot em gereleased is, echt een dikke bom in spé :))
9. Elektrochemie - Pleasure Seeker

Astenblieft!


7 is idd een strakke plaat

welke kutdj heeft de 'pleasure seeker' aan het verkrachten geweest?

hooligann

Legacy Member
da zal thomas schumacher wel zijn, vind zn producties toch niet zo slecht eigenlijk....

hooligann

Legacy Member
3 = Steve Mac - 2 Hype (denk ik toch, kwam em gister tegen op een site, heb hem zelf niet want ik vind em zo amateuristisch)

;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan