Archief - [House] Yikez - Breakbtch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koentjes

Legacy Member
Yo! Dezer tijd weinig om handen, bijna mini trip naar de westcoast dus :P Bij deze nog een nummertje. Hij's beetje kort uitgevallen, maar bekijk het maar als een "radio-version" :D Gemaakt in FL zoals altijd. Hope ya'll like it!

link: Boom sjikke sjikke boom clap!


laterz!

blackman

Legacy Member
break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break break

I like.

Koentjes

Legacy Member
Too much on the breakvocal? :P Bedankt voor de commentaar en snelle reactie!

Arpeggiator

Legacy Member
De intro vind ik wel heel goe. Ik zou de vocal compleet laten vallen. De bongo klinkt ook veel te cheap vind ik, probeer daar een vette/diepe bongo van te maken.
Ik vind dat "hits" part een stuk minder op 1.16 ongeveer. Gewoon een paar samples en een loopke door elkaar gegooid. En de vocal wordt echt irritant na een tijdje. Het stuk met de bass vind ik wel iets beter, dansbaar. Ik vind deze persoonlijk een van je mindere, helemaal niet slecht bedoeld, want je hebt zeker ook heel goede tracks!

Koentjes

Legacy Member
check, hier ben ik zeker iets mee, weet ik tenminste wat er fout aan is! Thanks

blackman

Legacy Member
Ik vond die break vocals nét goed, volgens mij slaagt dat echt goed aan bij een feestpubliek.

zemanwithzeplan

Legacy Member
alright, het begin vind ik echt wel zalig eigenlijk, mss de sounds nog wa tunen.. ma het concept vindek wel goed. Het stuk tussen 1:15-1:30 vind ik beetje te chaotisch mss? En ik zou de vocal ni dumpen... maar die tussenstukjes met de vocal mss iets anders doen.. daar ist wel ff irri. Ma me like voor de rest ^^

s.i.m.o.n

Legacy Member
Vind alles goed, óok het drumwerk. Ik hou wel van dat drukkere gedoe. De vocal is ook goed, alleen soms wat in overmaat (en misschien een beetje te luid) aanwezig.

Redelijk toevallig hebben wij net dezelfde vocal in een snippet (zal waarschijnlijk niet veel meer van komen) van ons zitten.

E-Lektric

Legacy Member
dikke plaat ;)

gaak in me set opnemen :D lekker

laat ze ma komen!

grtz

Clash

Legacy Member
ik vind het ook echt wel e feestnummertje ;) klinkt technisch ook goe!! coole vocals wel :D

freddiejay

Legacy Member
ah toch wel, er was een nieuwe link :) niet gezien..
Vind het wel geslaad de schijf.. soms wel wat drukjes :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan