Koentjes
Legacy Member
Yo! Dezer tijd weinig om handen, bijna mini trip naar de westcoast dus
Bij deze nog een nummertje. Hij's beetje kort uitgevallen, maar bekijk het maar als een "radio-version"
Gemaakt in FL zoals altijd. Hope ya'll like it!
link: Boom sjikke sjikke boom clap!
laterz!
Bij deze nog een nummertje. Hij's beetje kort uitgevallen, maar bekijk het maar als een "radio-version"
Gemaakt in FL zoals altijd. Hope ya'll like it!link: Boom sjikke sjikke boom clap!
laterz!

