Archief - [house] vrouwenstem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
Ik zoek de naam van een liedje waar een vrouwenstem steeds: oew, oew zingt (of toch iets in die aard) op www.tijuana.be kan je er naar luisteren mix diamond club en het begint rond de 40ste minuut.

Als er iemand de hele mix download of beluistert, gelieve zoveel mogelijk liedjes die je kent te posten. Thx

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mss het stukske zelf eens knippe dan moete wij ook al minder moeite doen ;)

NoizeSuppressor

Legacy Member
zonder te luisteren ff een gok. oe and I love you? Dan is 't heavenly

of zingt ze gewoon oe? dan moete is moeite doen voor te knippen ;)

Desperatozz

Legacy Member
swel vette site =)

en vette mix, daar wil ik ook wel es hene of draaien :D

C-mos - 2 million ways (Axwel remix) ... da is't liedje


en liefhebbers van commerciele groove & elektro ... afhalen die mix! lekkah :D ... wel al liedjes van half jaar geleje over't algemeen majah :)

Gentille

Legacy Member
Desperatozz zei:
swel vette site =)

en vette mix, daar wil ik ook wel es hene of draaien :D

C-mos - 2 million ways (Axwel remix) ... da is't liedje


en liefhebbers van commerciele groove & elektro ... afhalen die mix! lekkah :D ... wel al liedjes van half jaar geleje over't algemeen majah :)


is club in Gent, tijuana. Ergens aan de korenmarkt is echt wel vet :). Ken je nog meer liedjes?

Tae

Legacy Member
Desperatozz zei:
swel vette site =)

en vette mix, daar wil ik ook wel es hene of draaien :D

C-mos - 2 million ways (Axwel remix) ... da is't liedje


en liefhebbers van commerciele groove & elektro ... afhalen die mix! lekkah :D ... wel al liedjes van half jaar geleje over't algemeen majah :)


Idd der staan wel veel goei plaatjes vooral die je in de clubs veel hoord.

Weet er iemand toevallig de naam en de artist van deze plaat op 50:33s t.e.m. 52:55s ongeveer dan gaat het over op een andere plaat.

Daar was ik al een tijdje op zoek naar.

ps als iemand een opsomming wilt geven van alle plaatjes is ook goed zne :D

Gentille

Legacy Member
Tae zei:
ps als iemand een opsomming wilt geven van alle plaatjes is ook goed zne :D


da zou idd heel handig zijn, het enige dat ik herken is love generation :p

Tae

Legacy Member
gentille zei:
da zou idd heel handig zijn, het enige dat ik herken is love generation :p

Wie kent dat nu niet, dat hebben ze zot gespeeld op de radio en in de clubs :music: :sleep:

Xoliul

Legacy Member
Damn, op die site staan dus echt alle sletten die nog vorig jaar op mijn school zaten tussen die fotos, he :crazy:
Not my kind of place :unsure:

Desperatozz

Legacy Member
Tae zei:
Weet er iemand toevallig de naam en de artist van deze plaat op 50:33s t.e.m. 52:55s ongeveer dan gaat het over op een andere plaat.

bikini cop - move on

meer naar mijn mixjes luisteren op t-spirit enzo e ;)

zijn zowa allemaal plaatjes die'k zelf ook gebruik ... zal sffs es tracklistje maken :)

Tae

Legacy Member
Desperatozz zei:
bikini cop - move on

meer naar mijn mixjes luisteren op t-spirit enzo e ;)

zijn zowa allemaal plaatjes die'k zelf ook gebruik ... zal sffs es tracklistje maken :)

Bedankt !!!

Idd dat zal ik eens zker moeten doen maar wat is T-spirit ?

Toevallig een webradio ofzo ?

Kunlun

Legacy Member
Is rap ff geluisterd

Blazer feat. Barbara Tucker - Most Precious Love
2 Black -Waves of Luv

en nog véél meer maar ik kan ni op de titels komen ^^

PS: welk liedje is da rond de 31 ' ?

Desperatozz

Legacy Member
1) Blaze pres. U.D.A. ft. Barbara Tucker - MOST PRECIOUS LOVE
2) Studio B - I SEE GIRLS
3) Joey Negro - MAKE A MOVE ON ME
4) 2 Black - WAVES OF LUV
5) Lifelike & Kris Menace - Discopolis
6) Digitalism - ZDARLIGHT
7) Benjamin bates - The manimal
8) ID GEZOCHT ANYONE :D (31ste minuut)
9) ID GEZOCHT ANYONE :D (33ste minuut) .. wel bekend ma kom er ni op :x
10) Bob Sinclar - LOVE GENERATION
11) C-mos - 2 million ways (Axwel remix)
12) Kristine W - Feel what you want rmx
13) Deep Zone - It's Gonna Be Alright
14) bikini cop - move on
15) Tomas andersson - washing up (tiga rmx)
16) ID GEZOCHT ANYONE :D (59ste minuut)
17) Tiga - louder than a bomb
18) ID GEZOCHT ANYONE :D (1h07min)
19) ID GEZOCHT ANYONE :D (1h09min)
20) the drill - the drill
21) ID GEZOCHT ANYONE :D (1h13min e.v.)

en t-spirit is idd online radio

www.t-spirit.be (ik draai elke vrijdag van 20-21h ... ff reclameuh :p)

Tae

Legacy Member
Desperatozz zei:
1) Blaze pres. U.D.A. ft. Barbara Tucker - MOST PRECIOUS LOVE
2) Studio B - I SEE GIRLS
3) Joey Negro - MAKE A MOVE ON ME
4) 2 Black - WAVES OF LUV
5) Lifelike & Kris Menace - Discopolis
6) Digitalism - ZDARLIGHT
7) Benjamin bates - The manimal
8) ID GEZOCHT ANYONE :D (31ste minuut)
9) ID GEZOCHT ANYONE :D (33ste minuut) .. wel bekend ma kom er ni op :x
10) Bob Sinclar - LOVE GENERATION
11) C-mos - 2 million ways (Axwel remix)
12) Kristine W - Feel what you want rmx
13) Deep Zone - It's Gonna Be Alright
14) bikini cop - move on
15) Tomas andersson - washing up (tiga rmx)
16) ID GEZOCHT ANYONE :D (59ste minuut)
17) Tiga - louder than a bomb
18) ID GEZOCHT ANYONE :D (1h07min)
19) ID GEZOCHT ANYONE :D (1h09min)
20) the drill - the drill
21) ID GEZOCHT ANYONE :D (1h13min e.v.)

en t-spirit is idd online radio

www.t-spirit.be (ik draai elke vrijdag van 20-21h ... ff reclameuh :p)


Nogmaals bedankt voor de moeite :niceone:

Das nog een schoon uur voor op ne vrijdag voor de mensen het nachtleven in gaan :applause:

Zeker wel eens beluisteren uw mixen !

Bosman.jr

Legacy Member
Volgens men "windows mediaplayer" tijdstip:

9) heeft veel weg van : dub deluxe - sex on sax
16) tiefschwarz - warning siren (buick project rmx)
18) Yoshimoto - du what u du (trentemoller remix)

Gentille

Legacy Member
Desperatozz zei:
1) Blaze pres. U.D.A. ft. Barbara Tucker - MOST PRECIOUS LOVE
2) Studio B - I SEE GIRLS
3) Joey Negro - MAKE A MOVE ON ME
4) 2 Black - WAVES OF LUV
5) Lifelike & Kris Menace - Discopolis
6) Digitalism - ZDARLIGHT
7) Benjamin bates - The manimal
8) ID GEZOCHT ANYONE :D (31ste minuut)
9) ID GEZOCHT ANYONE :D (33ste minuut) .. wel bekend ma kom er ni op :x
10) Bob Sinclar - LOVE GENERATION
11) C-mos - 2 million ways (Axwel remix)
12) Kristine W - Feel what you want rmx
13) Deep Zone - It's Gonna Be Alright
14) bikini cop - move on
15) Tomas andersson - washing up (tiga rmx)
16) ID GEZOCHT ANYONE :D (59ste minuut)
17) Tiga - louder than a bomb
18) ID GEZOCHT ANYONE :D (1h07min)
19) ID GEZOCHT ANYONE :D (1h09min)
20) the drill - the drill
21) ID GEZOCHT ANYONE :D (1h13min e.v.)

en t-spirit is idd online radio

www.t-spirit.be (ik draai elke vrijdag van 20-21h ... ff reclameuh :p)

ns job, hopelijk worden de missing pieces ook gevonden :p

ElemenTiM

Legacy Member
kga mij er sewwes eens mee bezighouden, kben mix aant dl'en maar eerst blokken nu :p

!mPulz3

Legacy Member
moet ik het persoonlijk vragen de playlist :p

gentille zei:
is club in Gent, tijuana. Ergens aan de korenmarkt is echt wel vet :).

² that, maar ze draaien ook in apropo (www.apropo.be), same sound better style imo!

Xoliul zei:
Damn, op die site staan dus echt alle sletten die nog vorig jaar op mijn school zaten tussen die fotos, he :crazy:
Not my kind of place :unsure:

nerd :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan