DJ TriB
Legacy Member
Ja tis zo een lieke me zonen helen tijd zo ne lach in, zo ne rare lach. Die sample van die lach vinde ook op den Thunderdome 12 (wel hardcore versie uiteraard), ik heb die house versie deze zondag gehoord in la rocca. Me die lach eh.
In de sample hoor je hoe de lach ongeveer gaat. (op de achtergrond gaat mijn gsm af,dus ni op letten)
http://users.telenet.be/DJ_TriB/Music & Mixes/
Greeds en dank bij voorbaat!
In de sample hoor je hoe de lach ongeveer gaat. (op de achtergrond gaat mijn gsm af,dus ni op letten)
http://users.telenet.be/DJ_TriB/Music & Mixes/
Greeds en dank bij voorbaat!
