Laurens100
Legacy Member
Hey, onlangs hoorde ik op stubru een hiphopachtig liedje dat al zeer oud is denk ik. (ergens 2de helft van jaren 90 vermoed ik)
Het liedje is een klassieker maar de titel weet ik weer niet
tgaat zo:
Yo Yo Yo YoYo YoYo (dikwijls herhaald)
...
And the music keeps on playing on and on ... (vrouwstem)
Het liedje is een klassieker maar de titel weet ik weer niet

tgaat zo:
Yo Yo Yo YoYo YoYo (dikwijls herhaald)
...
And the music keeps on playing on and on ... (vrouwstem)
