Kid_C
Legacy Member
Beste musicleden,
Zoals jullie misschien al opgemerkt hebben zijn er veranderingen gebeurd in het mod-landschap van de muzieksectie. Er is vers bloed binnen de Music crew, nieuw vlees in de kuip zeg maar! Maar een (heel) ouwe getrouwe heeft ons ook verlaten.
Nieuwe moderator van dienst is Bartel! Na enkele gesprekken is gebleken dat hij een nieuwe wind door deze sectie kan doen blazen. Een gemotiveerde en actieve mod, dat hebben we hier nodig. Zorg maar dat jullie allemaal vriendjes blijven...
Laat die proficiats maar komen!
Nu hebben we ook nog het vertrek. Onze allerliefste Addow heeft ons verlaten als moderator. Het zat er al enige tijd aan te komen, maar nu is de knoop finaal doorgehakt.
Addow is er voor mij al bij sinds ik het Music forum ontdekte en heeft uren, dagen, weken,... van zijn vrije tijd gestoken in dit forum. Een man die als een blok achter de community stond en er ook (virtueel!) voor heeft gevochten. Zonder hem zouden we niet staan waar we nu stonden en daar zijn wij hem allemaal dankbaar voor.
In kader van Addow zijn vertrek zouden we nog graag een forummeeting houden, de komende weken zal alles vastgelegd en gepost worden op het forum. Een forummeeting met de liefhebbers van alle genres, de dj's, de elektroontjes, de rockers, de metalheads,... Zou toch een mooi afscheid zijn, niet?
Laat die tranen van vreugde en verdriet maar vloeien!
Desperatozz & Kid_C
Zoals jullie misschien al opgemerkt hebben zijn er veranderingen gebeurd in het mod-landschap van de muzieksectie. Er is vers bloed binnen de Music crew, nieuw vlees in de kuip zeg maar! Maar een (heel) ouwe getrouwe heeft ons ook verlaten.
Nieuwe moderator van dienst is Bartel! Na enkele gesprekken is gebleken dat hij een nieuwe wind door deze sectie kan doen blazen. Een gemotiveerde en actieve mod, dat hebben we hier nodig. Zorg maar dat jullie allemaal vriendjes blijven...
Laat die proficiats maar komen!Nu hebben we ook nog het vertrek. Onze allerliefste Addow heeft ons verlaten als moderator. Het zat er al enige tijd aan te komen, maar nu is de knoop finaal doorgehakt.
Addow is er voor mij al bij sinds ik het Music forum ontdekte en heeft uren, dagen, weken,... van zijn vrije tijd gestoken in dit forum. Een man die als een blok achter de community stond en er ook (virtueel!) voor heeft gevochten. Zonder hem zouden we niet staan waar we nu stonden en daar zijn wij hem allemaal dankbaar voor.
In kader van Addow zijn vertrek zouden we nog graag een forummeeting houden, de komende weken zal alles vastgelegd en gepost worden op het forum. Een forummeeting met de liefhebbers van alle genres, de dj's, de elektroontjes, de rockers, de metalheads,... Zou toch een mooi afscheid zijn, niet?

Laat die tranen van vreugde en verdriet maar vloeien!
Desperatozz & Kid_C



