Archief - Hercules MP3 DJ Control

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beast

Legacy Member
Met kerstmis kreeg ik zo een portable mengpaneelke.
Al snel kom ik tot de conclusie dat de bijgeleverde software : Virtual DJ
maar een demo versie is, waarbij je 2de deck NIET kan beluisteren via hoofdtelefoon. (wat imo een must is... wil je iet of wat ...)
Na afschuimen van enkele fora ... las ik dat je enkel deze optie hebt bij de pro versie... pfft.

Kan iemand mij hiervoor een oplossing bieden ? (ander 'beter?' programma?)

edit : zonder ervoor nog bij te moeten betalen !!

beast

Legacy Member
Ziet er gelijkaardig uit.
maar toen ik wou downloaden zag ik dit :o

All features of the full version are working in the demo version as well, but the demo version stops working after 30 minutes.

Al die deftige programma's hebbe wel een of andre limiet :(

NinjaTune

Legacy Member
het is dan ook de bedoeling dat je een programma legaal gebruikt en het ofwel koopt, of online registreert.

Kunlun

Legacy Member
lol

Tis de bedoeling da ge idd legaal aankoopt, die demo is nen 'demo' hé zoals het woord zegt :rofl:

rofl :crazy:

beast

Legacy Member
zzz ... ge krijgt dan zo'n bakske ... zou da dan ni normaal zijn dagge daar een fullversie BIJKRIJGT ? mja, vuilbak in dan

NinjaTune

Legacy Member
der staat ook nergens op daje er full software bijkrijgt ofzo
ge koopt et bakske en nie het programma eh
en logisch da er ne demo bijzit, moest je nog geen programma ervoor hebben.

Kunlun

Legacy Member
Ik had het dus wel degelijk over DjDecks.be en niet over het software programma da bij die Hercules zit ...

SKaNDaL

Legacy Member
ik heb de fullversie

verkoop mij dat bakje voor 50 euro ipv dat in de vuilbak te smijten (niet meer hoor, nieuw in makro staat hij aan 85)

Bain

Legacy Member
haha
ge kunt gij virtualdj wel volledig gebruike
ge moet in uw systemtray op da groen hercules icoontje klikken en da op dj zette en dan kunde uw 2de deck voorbeluistere

zowiezo als het niet lukt doe je iets verkeerd ...

CyberOps

Legacy Member
mja kzou't indd wel dom vinden. Overal zo'n reclame maken dat je er Vdj bijkrijgt om dan een demo-versie te zijn. kzou't maar raar vinden :p....

*edit weet ons eens te vertellen of ge content zijt van da bakske. stond indd vrij goedkoop in de makro heb ik gezien

beast

Legacy Member
Is maar een demo versie, maar ... na heel wa gefoefel heb ik het aan de praat gekregen.
Als ik het volume dichtdraai en op headphone knop druk, kan ik het perfect beluisteren.

Is een leuk ding, en bij nader onderzoek blijkt het ook veel functies te hebbe :P

gravendelver

Legacy Member
bert1985 zei:
Mixt da eigelijk goed zo'n paneeltje van hercules???

bwa als ge het 2dehands koopt voor een mooi prijsje is het leuk om te beginnen natuurlijk, klein enzo, simpel en ge hebt al uw muziek van uw pc. Er zit natuurlijk wel wat delay op van enkele ms maar das nu voor thuis wa te beginnen zeker niet erg.

@threadstarter

is het de versie met geluidskaart of zonder? ik dacht dat je met die versie zonder geluidskaart zowiezo niet met koptelefoon kon luisteren

Teh_Patriot

Legacy Member
Zijde zeker ? Nen maat van mij heeft da en diene eeft daar wel een full versie bij gekregen ze .. :s

@ Cyberops, als beginner zijn die bakskes wel goed en zo wete direct of het u bevalt .. En dan kunde overstappen op the real stuff, binnenkort kannek mijne maat zijn bakske eens bezigen :D

Mechelaar

Legacy Member
heeft iemand die nieuwe versie den hercules MK2?
is er veel verbetering tov de oude (qua delay enzo)?

zijn er beter consoles op de markt te verkrijgen dezer dagen?

w00p

Legacy Member
Tuurlijk da.
Kijk maar is naar bpm-studio. Da zijn precies zo van die 19" dubbele CD spelers. Kost u alleen maar 250€ ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan