Archief - [HARDTECHNO] EclipX - Back On The TurnTables Set

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EclipX

Legacy Member
Hello, een paar maand geleden, heb ik al mijn gear & platen verkocht, maar gisteren zat ik bij ne maat, & die had ne dj-set & ne heleboel techno-platen, ik heb daarvan de beste platen uitgezocht & voor 't eerst in maanden tijd, nog ne keer met ne mengpaneel & vinyl gewerkt, dus nie verschieten moest ge foutjes horen ofzo :p

De mix duurt ongeveer 30 minuutjes maar, maar tzittn goeie platen bij van Frank Kvitta, Felix Kroecher, Viper XXL, Sven Wittekind & ne heleboel goeie platen ;)

Foto hiervan heb ik niet, gezien 't bij ne maat was dat ik draaide & ik daar nie op gedacht had.

Setje is btw ne keer bewerkt, voor betere audio-kwaliteit
Dus listen please :)

Zeg me AUB wel, wat je ervan vond, goed of niet goed? Voor de eerste keer gedraaid in maanden é, remember dat :), wat beter kon enzo



Hier is de link:
http://www.deno.be/eclipx/EclipX_-_Back_On_The_TurnTables_-HardTek.mp3

Veel plezier :)

1. Grootte van het muziekbestand: 30 MB
2. Lengte van de track, in minuten en seconden (vb 5'24"): 32'11 minuten
3. Extensie, en evt. benodigde programma's om af te spelen. MP3, tjah ne player é
4. Opnamekwaliteit (vb 192kbps): 128 kbps
5. Gebruikte gear: hard- en software / instrumenten : jb systems beat 4 & technics sl 1200
6. Tijd die reeds besteed werd aan de productie: 30 minuten é
7. Eigen mening van de productie: valt wel mee, kan beter, maarja 't is de eerste keer in maanden é

bandarlog

Legacy Member
LOL, wat een moed! Na de afschaffing van het mixforum in 'homemade tracks' een mix (van niet zelfgemaakte nummers) zonder tracklist durven posten. :D respect! Hasta la revolucion!

EclipX zei:
6. Tijd die reeds besteed werd aan de productie: 30 minuten é

:applause: /neer :D:rofl:

EclipX

Legacy Member
bandarlog zei:
LOL, wat een moed! Na de afschaffing van het mixforum in 'homemade tracks' een mix (van niet zelfgemaakte nummers) zonder tracklist durven posten. :D respect! Hasta la revolucion!



:applause: /neer :D:rofl:

Huh? Aah sorry, ik wist dit niet, als het moet, close het dan é

bandarlog

Legacy Member
Mij niet gelaten hoor ;) Het was gewone de onwetendheid in combinatie met het goed bedoelde enthousiasme dat ik schitterend vond! 't Ligt trouwens niet aan telenetforum zelf dat ge die mix hier (allez, in het verdwenen mixsets-subforum) niet meer moogt plaatsen. :)

Blood_Raven

Legacy Member
Zeer bon, totaal mijn genre :)
/me loves the tracks.
Kan je eventueel een tracklist geven?

Dj Aero

Legacy Member
gebt geluk want de mods komen hier niet snel op deze forum section

Dj Aero

Legacy Member
de mix: ik hou van hardtechno, hoewel ik er geen zak van ken (titels enzo) maar ik horet heel graag. ik weet dus niet in hoevere sommige effectjes doro u zijn gedaan of in de track. ik hoor wel enkel cutoffs die door u zijn gedaan, wel tof

tracklist is welkom
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan