amdr
Legacy Member
Hoi
Is vrouwelijke lyric da zegt: nobody likes the records that we play me achtergrondbeat er bij
En dan Music maestro..Pleaaaase
//edit nog een samplke van ander plaatje
http://users.pandora.be/JefKlaxon/zever/samplke.wav
Welk is da?
Greetz
Is vrouwelijke lyric da zegt: nobody likes the records that we play me achtergrondbeat er bij
En dan Music maestro..Pleaaaase
//edit nog een samplke van ander plaatje
http://users.pandora.be/JefKlaxon/zever/samplke.wav
Welk is da?

Greetz
