Archief - [harde kern] Prinz Daff - Doggy Style

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dafference

Legacy Member
A-hoi! :wtf:

dr staan hier al veel verschillende genres (tussen de rijen [jump] liedjes dan :x), en ge moet eiglek al wel ff zoeken om iets hardcore te kunnen ontdekken. Die's dan meestal wel goed (ik denk recent nog an Razor) maar zoals de ondertitel van het subforum zo mooj zegt: ik heb deze eerste vakantiedagjes een creatie gemaakt die ik nu met de wereld (de Westerse dan toch :ironic: ) wil delen.

Nu voor er mensen gaan zeggen 'dit kan je geen hardcore noemen' of er mensen op hun back toets gaan drukken net omdat ik het toch zo genoemd heb: het is zo'n beetje melodischer geworden dan ik had verwacht. :doc: Dus zeker ni alleen dreunen (al heb ik daar hoegenaamd nix tegen za).

Maar alé let's begin want! :sleep:

Genre: Hardcore (commerciëel dan fzo)
Afspeeltijd: 5'11 minuutjes
Audio formaat: 192 kbps
Bestandsgrootte: 7,11 Mb

Afhaalstek: Rapidshare.de

Programmatuur: FL Studio 6 en al die dingen die er standaard bijzitten (hoe koel is Cytrus wel ni)
Apparaten: Hercules Dj Console (leuk om knopjes via midi mee te bedienen)


Jah voor de rest hebbek er niveel meer over te zeggen. De sample die ge zult horen komt uit Family Guy (die Meg heeft ondanks haar dnno 15 jaar wel een geile stem vindek :eek: ) en jah de mastering.. de mastering zal waarschijnlijk ni in orde zijn aangezien ik daar nix van ken. :sop:

Graag uw comments dus op dit schijfje. Iets da ik al weet is da hij ni goe in te mixen valt, da zallek morgen wel trug maken ma kben nu echt moe en hoofdpijn en mn blauwe smilies zijn op. :doh:

Gegenereerd met Addow zijn Nederlandstalige Genereringshulpmiddel versie 1.1

TRFluffy

Legacy Member
yoooooooooooooooooooooooowwwwwwwwww maaaat na die die climax... :oooooooooooo
die synth = DA SHIT!!! :o
mss iets beter afmixen en meer laten BANGEN, nu is ie nogal zacht... en mss zo'n driving korte hihats insteke voor die climax echt te laten doorgaan voor dood (nu is em nog wa ingehouden... kzou em laten vliegen voor dood... hier zou'k toch, als da goe afgewerkt wor, toch een ferme hak op zetten...

net na de climax, gaat die synth zo door een cutoff, kzou die nog uitlaten, en vollenbak gaaaaaaaaaaaaan voor een tijdje... (zo hou ik van nummers, 's smaak)

nuja :)

eddie

Legacy Member
goaoaan :) vette plaat ! idd na dien qlimax ist handjes in de lucht, ogen toe en beuken in de keuken haha :)

nice job !

Flipkikker

Legacy Member
whiii, fucking lekker :love:

:applause:

oe hebt ge die synth gemaakt met sytrus?

cryptische omschrijving aub, kwil em graag pikken voor mijn eigen liedjes :p
(en dit meen ik :sop: )

Baloo

Legacy Member
Als ge hem wilt laten masteren of wa bijwerken ,
kwil uw flp gerust onder de loep nemen , ideen zijn zeer goed !

Bram

SupradynE

Legacy Member
Dit is één van de allerbeste dingen die ik hier al gehoord heb!

Heel mooie opbouw,alles loopt vlot over in elkaar en dan zoals de meeste al aangehaald hebben,u climax is echt zalig!

Alleen spijtig dat er maar één climax is,want eigenlijk zit ik na die eerste te wachten op nen tweede die er niet doorkomt,das beetje spijtig.

Kzou zeggen 'keep going' als dit een van u eerste creaties is,klinkt dit ongelooflijk belovend naar later toe!!!!

greetz,
SupradynE

Dafference

Legacy Member
Hoi, euhm does allemaal rustig. :p

kBegin te :$ ask alle reacties zo lees.. ma tis wel een enorme motivatie voor mij dus merci!

Ik heb vandaag wat aanpassingen gedaan op basis van wat er al gezegd is:
- korte hihats geplaatst (weet wel ni of ze staan waar je ze wou, Fluff)
- hier en daar een distort op een bass
- proberen wat beter af te mixen
- het klinkt een pak agressiever
- van 164 naar 169bpm (!)

Die cutoff was inderdaad een beetje spelbreker, nu zou die beter in het geheel moeten passen. Het liedje duurt nu een minuut langer, maar om daar nog een tweede climax bij te doen zou wat saaj worden denk ik..

Enjaah, ik zou de nieuwe versie dus direct willen uploaden, ma da zal pas gebeuren als mijn lieve telemeter zich deze nacht gaat resetten. :)

Ma nogmaals thx voor de comments!

SupradynE

Legacy Member
zonen twee climax zou juist super zijn denk ik!

ge hebt da toch bij veel liedjes zo nen eerste climax hebben en zo naar het einde toe nen tweede die ongeveer hetzelfde is alleen met nog iets meer 'volume' :D

DJ BUZZE retro

Legacy Member
SupradynE zei:
zonen twee climax zou juist super zijn denk ik!

ge hebt da toch bij veel liedjes zo nen eerste climax hebben en zo naar het einde toe nen tweede die ongeveer hetzelfde is alleen met nog iets meer 'volume' :D

ik ga volledig akkoord... en ik denk da de Fluffy zo'n heel "volle" hihats bedoelt... hihats die volop aanwezig zijn, zoals die typische oude hardcore

oder? :)

Bastaspast

Legacy Member
helemaal niet slecht, theeft me zeker ni verveeld ... gelukkig dat je hardcore maakt ipv jump :p

is dit uw eerste productie ofzo ? heb u hier nog niet eerder gezien

anywayz, tvalt allemaal beter mee dan wat ik er van verwacht had, ook op mastering, is er ni zoveel aan de hand, en idd wat een beestige synth

anywayz good work

and btw zalige grap met die blauwe smiley's :)

soit cheerz! :niceone:

BiZi

Legacy Member
Stuk na de climax is idd echt de max, maar ik vind de vocal zelf maar vrij voos :/

DJ BUZZE retro

Legacy Member
:applause:

- zalige synthjes
- lekkere claps, hard èn creatief !
- opbouw is ook niet mis
- sterke climax
- mooie piano

- alleen enigszins nog wat te eentonig allemaal...
- met wat werk kan dit wel wat worden :crazy: :music:

Dafference

Legacy Member
Een weekje voorbij, kheb er af en toe nog aan verder gewerkt! Het liedje duurt nu 7 minuten 20, lang genoeg zou ik denken..

http://rapidshare.de

kHeb heel veel kleine dingen veranderd, zoals ik al een paar post hierboven zei.. Aan de melodie (en die cutoff) is ook wel wat veranderd, kheb in de eerste helft monikkengezang (of hoe ge da ook noemt) toegevoegd en de tweede climax (jaja hij is er) heeft van die belletjes..

kHeb voor die tweede climax nog een Family Guy sample geript: "What? You can't sell me you ***** ". Komt weliswaar uit een andere aflevering, maar het past voor het liedje wel in het hondenverhaal. :)

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Dafference zei:
Een weekje voorbij, kheb er af en toe nog aan verder gewerkt! Het liedje duurt nu 7 minuten 20, lang genoeg zou ik denken..

http://rapidshare.de

kHeb heel veel kleine dingen veranderd, zoals ik al een paar post hierboven zei.. Aan de melodie (en die cutoff) is ook wel wat veranderd, kheb in de eerste helft monikkengezang (of hoe ge da ook noemt) toegevoegd en de tweede climax (jaja hij is er) heeft van die belletjes..

kHeb voor die tweede climax nog een Family Guy sample geript: "What? You can't sell me you ***** ". Komt weliswaar uit een andere aflevering, maar het past voor het liedje wel in het hondenverhaal. :)

Dem Dafference soll von uns applaudiert werden, wirklich wunderbar, spitze, klasse! : :applause:

Jaws

Legacy Member
kvind het nummer wel goed, ma ge hebt altijd zo'n korte stukskes climax, van mij mag die climax gerust 2 of 3 keer zo lang duren (nu hebt ge minder dan 15 sec melodie met bass en das toch wel echt te kort ze)

het is alsof ge heel het nummer aan het opbouwen bent en dan is er eindelijk die climax en da vind ik echt super gedaan, ma dan is die climax direct terug weg, laat da gewoon ff doorbeuken ;)

Xavez

Legacy Member
Holy fuck, ik ben geen hardcore-mens, maar om 9h15 'sochtends klinkt dit wel pretty darned goed :D. Nice work mate! =) Fijne climaxjes, superleuke vocal (en idd geil :p)

Ohja: niet om te zagen, maar als ge [harde kern] zou weglaten, dan zou ik onmiddellijk denken dat het om the next eminem gaat... Misschien Prinz Daff imagogewijs aanpassen? :p. The blue-smiley thing is pretty kewl too xD

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Xavez zei:
Misschien Prinz Daff imagogewijs aanpassen? :p.

Nein ! Prinz Daff ist völlig gut ! Klingt ja schön preussisch... mit anderen Wörtern wie es sein sollte! Haha sehr gut (so weit die ET Imitation :bow: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan