Archief - Happy 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabe

Legacy Member
Op zaterdag 22 april wordt het Centraal Station van Antwerpen voor een nacht omgetoverd tot een fuif- en danstempel. De jongerenzender JIMtv bestaat dan 5 jaar en viert deze verjaardag met de megafuif Happy 5. Cj Boland, Prinz en Daan staan al zeker op het podium, maar ook verschillende djsets mogen niet ontbreken. Er wordt niet alleen gefeest in de hal van het station, maar ook op het perron, in het stationsbuffet en het personeelsrestaurant. Ook viert JIM op 4 andere plaatsen zijn verjaardag:

http://www.happy5.be

JIM bestaat 5 jaar en dat gaat niet onopgemerkt voorbij. De jongerenzender organiseert tijdens de maand april 5 party's op 5 verschillende lokaties:

- 1 april - Hangaar 1 - Oostende: Jim Style met o.a. dj's Ghost, Coone, Q-IC, Massiv vs The Rebel, Casper, Bountyhunter, Gio en Yves
- 8 april - Versuz Hasselt - surprise guest
- 15 april - Vooruit - Gent - JIM Queens
- 22 april - Centraal Station - Antwerpen - JIM Happy 5
- 29 april - Silo - Leuven - JIM Booty Night

Wover

Legacy Member
kdacht dat happy enkel op oudejaarsavond was, of is dees gewoon iets totaals anders :p

en welke dj's zouden er zoal komen?

en kdenk ni dat den akoestiek van een station echt fantastisch goe is voor muziek te laten spelen... + midden in t stad dus op vette beats moeten we wss ook niet hopen :p

Sabe

Legacy Member
Woverke zei:
kdacht dat happy enkel op oudejaarsavond was, of is dees gewoon iets totaals anders :p

en welke dj's zouden er zoal komen?

en kdenk ni dat den akoestiek van een station echt fantastisch goe is voor muziek te laten spelen... + midden in t stad dus op vette beats moeten we wss ook niet hopen :p

http://www.jim.be

.... in het station van antwerpen --> Daan, Dj Prinz, CJ Bolland

Wover

Legacy Member
Sabe zei:
http://www.jim.be

.... in het station van antwerpen --> Daan, Dj Prinz, CJ Bolland

Prinz is dieje van café d'anvers zeker?

en wanneer zou da dan beginnen, want de laatste trein vertrekt daar om 1u en den eerste om 4u ofzo e :p

of zou et gewoon 's avonds zijn?

PBO

Legacy Member
Woverke zei:
Prinz is dieje van café d'anvers zeker?

en wanneer zou da dan beginnen, want de laatste trein vertrekt daar om 1u en den eerste om 4u ofzo e :p

of zou et gewoon 's avonds zijn?

yup, prinz is resident in d'anvers

'happy, website soon online" (bron: www.happy5.be :unsure: ) just wait & see :)

eddie

Legacy Member
Woverke zei:
Prinz is dieje van café d'anvers zeker?

en wanneer zou da dan beginnen, want de laatste trein vertrekt daar om 1u en den eerste om 4u ofzo e :p

of zou et gewoon 's avonds zijn?


extra vervoer mss...

ze betalen aan de nmbs en voor het huren van station en krijgen daarvoor mss paar treinen e...

Sabe

Legacy Member
site van happy 5 is open http://www.happy5.be

ik ga niet gaan, ... 25 euro vind ik persoonlijk net te veel voor die line up :)
kan me ni schelen dat het int centraal station is of niet :)

happy parties staan bekend voor hun slechte organisaties dus tzal dees jaar ni veel beter zijn :)

Miesjel

Legacy Member
25 is te veel. Happy kennende moet ge daar zijn als het begint, want waarschijnlijk is het weeral aanschuiven geblazen om uw ticket om te wisselen tegen een bandje en dan aanschuiven om binnen te komen en dan aanschuiven om de vestiaire te bereiken die volzit tegen dat het jouw beurt is om dan gaan aan te schuiven om iets te drinken wat waarschijnlijk ook veel gaat kosten... (mijn ervaring op het haapy 3 feestje en op basis wat ik van happy 4 gehoord heb)

TRFluffy

Legacy Member
ehm, centraal station... reverb² ?! ik hoop voor die organisatoren dat ze iets van accoustiek kennen en dat daar kunnen goedmaken voor een fuif... omg :/

Gothrek

Legacy Member
naart schijnt gaan er meer medewerkers zijn, kdacht toch zo iets opgevangen te hebben

boaz

Legacy Member
25€ ..die zijn op hun kop gestuikt en blijve stuike wss..fuck man..da gaat er toch wel dik over he..
en de hoofdact, Daan, wow! :ironic:
Ik wou mss gaan, ma voor zo'n line-up betaal ik hoogstens 10 € ( vo TLP en Prinz )

Addow

Legacy Member
boaz zei:
25€ ..die zijn op hun kop gestuikt en blijve stuike wss..fuck man..da gaat er toch wel dik over he..
en de hoofdact, Daan, wow! :ironic:
Ik wou mss gaan, ma voor zo'n line-up betaal ik hoogstens 10 € ( vo TLP en Prinz )
Een hoofdact heeft wel afgezegd, maar naam ontglipt me even... :help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan