Archief - [GZ] m'n remix van destiny's child...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRFluffy

Legacy Member
als iemand die mp3 nog heeft, gelieve es online te zetten aub...
Ik heb da niemeer, en ik ben het (opnieuw) aan het afmixen, en wil horen of het nu beter of net minder goed klinkt...

mss rare vraag, ma bon...

(en voor die zagers "zijde daar nu nog altijd mee bezig?!"... ja, dat nummer wil ik kunnen draaien op fuiven, met goeie afmixing/mastering (gebeurd in T-Racks)...zonder dat je hoort dat het een homemade is. Dit nummer werk ik af omdat ik weet dat ik het kan gebruiken) (nuja, 't is wel al OUD natuurlijk... maar toch..)

Tesla

Legacy Member
ik heb hier nog Destinys Child - Lose My Breath (The Fluff Remix) staan
is dat degene die ge moet hebbe?

Djack

Legacy Member
Wat als er nu is iemand van SABAM op die feesjes aanwezig is en u vraagt of ge copyrights betaald hebt voor die sample te gebruiken van Destiny's Child ? :)

aXl_

Legacy Member
"ik heb de aanvraag gisteren op de post gedaan", zou da pakken? :p

TRFluffy

Legacy Member
Djack zei:
Wat als er nu is iemand van SABAM op die feesjes aanwezig is en u vraagt of ge copyrights betaald hebt voor die sample te gebruiken van Destiny's Child ? :)

dan ga ik autistisch kwaad worden:sop:

Chimmy

Legacy Member
TRFluffy zei:
dan ga ik autistisch kwaad worden:sop:
ga je hem onderkwijlen?




ik hoop dat de forumgangers met autistische familie/vrienden mij niet te serieus pakken:)

Jaws

Legacy Member
Chimmy zei:
ga je hem onderkwijlen?




ik hoop dat de forumgangers met autistische familie/vrienden mij niet te serieus pakken:)
ge vergeet de autistische forumgangers zelf te vermelden ;)

TRFluffy

Legacy Member
heb jij ooit een persoon met autisme zien (horen) kwaad worden? Dan blijf je gewoon uit de buurt! Fucking mental dude!

Djack

Legacy Member
Ik snap niet naar waar dit heengaat ?

Van Fluffy's muziek worden kinderen met autisme agressief ? :unsure:

kzie er wel een logica in :p n/o

cooly

Legacy Member
Djack zei:
Ik snap niet naar waar dit heengaat ?

Van Fluffy's muziek worden kinderen met autisme agressief ? :unsure:

kzie er wel een logica in :p n/o
Tzou heel goed kunnen,
maar hij zegt dat hij autistisch kwaad gaat worden als ze hem dit gaan vragen:
"Wat als er nu is iemand van SABAM op die feesjes aanwezig is en u vraagt of ge copyrights betaald hebt voor die sample te gebruiken van Destiny's Child ?"

Djack

Legacy Member
cooly zei:
Tzou heel goed kunnen,
maar hij zegt dat hij autistisch kwaad gaat worden als ze hem dit gaan vragen:
"Wat als er nu is iemand van SABAM op die feesjes aanwezig is en u vraagt of ge copyrights betaald hebt voor die sample te gebruiken van Destiny's Child ?"


Aaah cava :p

Daar willek wel voor betalen om dat es te zien :D

S3TH

Legacy Member
TRFluffy zei:
als iemand die mp3 nog heeft, gelieve es online te zetten aub...
Ik heb da niemeer, en ik ben het (opnieuw) aan het afmixen, en wil horen of het nu beter of net minder goed klinkt...

mss rare vraag, ma bon...

(en voor die zagers "zijde daar nu nog altijd mee bezig?!"... ja, dat nummer wil ik kunnen draaien op fuiven, met goeie afmixing/mastering (gebeurd in T-Racks)...zonder dat je hoort dat het een homemade is. Dit nummer werk ik af omdat ik weet dat ik het kan gebruiken) (nuja, 't is wel al OUD natuurlijk... maar toch..)


zijde daar nu nog altijd mee bezig?!

(Sorry, ik kon het niet laten :sad: )

EDIT: Eigenlijk heeft het liedje wel iets leuk, lekker hard :p

Tesla

Legacy Member
een autisme-furie is idd een van de betere afschriktechnieken
probeer het allemaal maar eens!

HHooligan

Legacy Member
Ge zou u beter wa meer met Barbara bezighouden ipv met muziek :D :D

Nee, ik vind het geen slecht nummer, maar ook ni om te zegge da ik het echt goed vind :) Misschien voor een setje meet te beginnen ofzo ;).





PS: NEE ik ken uw vriendin niet, ik stalk u of haar ook niet, ik zag gewoon toevallig haar naam staan toen ik je site bezocht :p :) Greetz.

Miesjel

Legacy Member
HHooligan zei:
PS: NEE ik ken uw vriendin niet, ik stalk u of haar ook niet, ik zag gewoon toevallig haar naam staan toen ik je site bezocht :p :) Greetz.

Moeilijk naast te kijken. Heb de site nog niet gezien, maar zelfs ik heb ergens een vage herinnering van haar naam... Hoe zou dat komen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan