*Springkonijn*
Legacy Member
Ok, normaalgezien zou je Hier de driver voor de dj console MK II voor Mac moeten kunnen downloaden. Maar dit is echter niet mogelijk. Heeft iemand deze toevallig nog staan en kan hij deze met mij delen? Of kent iemand een andere oplossing?
Ik heb wel mac os 10.6 en daar staat de 10.5, maar kan hem niet dowloaden. Zou de 10.4 ook lukken? of andere ideeen?
Merci!
Ps. Hoort normaal misschien wel ergens ander, maar ik dacht dat ik hier misschien meer succes ging hebben...
Ik heb wel mac os 10.6 en daar staat de 10.5, maar kan hem niet dowloaden. Zou de 10.4 ook lukken? of andere ideeen?

Merci!
Ps. Hoort normaal misschien wel ergens ander, maar ik dacht dat ik hier misschien meer succes ging hebben...