Archief - [GZ] CD-compilaties (Solid sounds, club system,..)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flare'

Legacy Member
Yo,

aangezien ik met CD's draai en op zoek ben naar wat compilaties om mijn collectie nog wat meer uit te breiden post ik het hier even.

Compilaties waar ik veel interesse in heb zijn: Solid sounds (ik heb: 2005 vol. 2, 2006 vol. 1&2), Club system (geen enkele van op dit moment), Serious Beats (ik heb de 49 en 44).
Andere mogen uiteraard gepost worden en dan bekijk ik het wel eens ;)
PS: oudere compilaties zijn ook zeer welkom

Dus post maar wat je wilt verkopen en als het mij interesseerd komen we wel een prijs overeen :)

Grtz
Flare

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Daar ben je wel iets mee als je snel draait en korte stukjes neemt. Same with Fabric, Culture Club en dergelijke (dit in een ander genre natuurlijk).

Flare'

Legacy Member
TRFluffy zei:
club system is voorgemixed, daar ben je dus niks mee :)
Oh serieus? Dacht altijd dat die unremixed was daarmee.
Nja als ge idd kortere stukjes draait gaat dat nog wel maar toch :)

En over die trancemasters etc: daar staat toch uitsluitend trance op nie? Liever wa gevarieerd :)

PS: la rocca 2002/1 , die wil ik ook wel vree graag :)

fr1sb33

Legacy Member
En over die trancemasters etc: daar staat toch uitsluitend trance op nie? Liever wa gevarieerd

Ik zoek al lang achter compilaties van House en Hardcore, waar de Original Mix op staat, maar ik vind er jammer genoeg geen. :P (bij Trance gebeurt dat veel vaker)
De cd's van Illusion & Zillion zijn iets gevarieerder, de versies van de nummers zijn redelijk lang en er staat heel wat club hits op van vroeger. (jaren 90 dus)

Maincrashers - Feel That
At The Villa People - Open Your Eyes
Cloud 69 - Sixty Nine Ways
...

Flare'

Legacy Member
Zal eens bekijken, maar ben eigenlijk vooral op zoek naar solid sounds en die ene la rocca uit 2002 ;)
Dus mensen die deze verkopen mogen mij asap verwittigen :)

aXl_

Legacy Member
fr1sb33 zei:
Ik zoek al lang achter compilaties van House en Hardcore, waar de Original Mix op staat, maar ik vind er jammer genoeg geen. :P (bij Trance gebeurt dat veel vaker)
De cd's van Illusion & Zillion zijn iets gevarieerder, de versies van de nummers zijn redelijk lang en er staat heel wat club hits op van vroeger. (jaren 90 dus)

Maincrashers - Feel That
At The Villa People - Open Your Eyes
Cloud 69 - Sixty Nine Ways
...

The worst of promo
en
Last men standing

zijn de 2 enige unmixed hardcore compilation cd's die ik ken.

fr1sb33

Legacy Member
Zoiets had ik al gevreesd: je moet gewoon eens naar Thunderdome cd's kijken, 30 nummers van 2 minuten is doodnormaal. (en compleet nutteloos imo)
Ik ben nog een label vergeten trouwens, http://www.discogs.com/label/Sub+Terranean?sort=title
Vooral de Rave Mission compilaties zijn subliem: lange, originele nummers, voornamelijk Trance weer, en soms wat House of Techno.

Flare'

Legacy Member
Voor de duidelijkheid: indien je over hardcore compilations wil beginnen start dan best ook thread, ben ik niet echt in geinteresseerd :p

Waar blijven die solid sounds, serious beats en die la rocca? :p

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Wat verwachten sommige toch. Cd's moeten ook verkopen voor het niet-dj volk. Die staan namelijk niet te wachten op een intro van 3 min eer ze iets of wat melodie ofzo hebben. Dan is het toch meer dan normaal dat je geen of weinig verzamelcd's hebt met enkel clubmixen ed...

Blezz

Legacy Member
Flare, ikzelf draai ook voornamelijk met CD's en heb ook verschillende compilaties:

- Solid Sounds (the best vind'k)
- De Maxx (ietsje meer stubru gericht)
- Switch (idem)

Serious Beats zoals gij zegt, eventueel oudere Lagoa's (ook unmixed), die I Love Techno Classics CD, Versuz verzamelaars...

Er zij er echt genoeg hoor!

Flare'

Legacy Member
BieZ zei:
Flare, ikzelf draai ook voornamelijk met CD's en heb ook verschillende compilaties:

- Solid Sounds (the best vind'k)
- De Maxx (ietsje meer stubru gericht)
- Switch (idem)

Serious Beats zoals gij zegt, eventueel oudere Lagoa's (ook unmixed), die I Love Techno Classics CD, Versuz verzamelaars...

Er zij er echt genoeg hoor!
Ik draai ook met die compilaties die jij daar opnoemt, ik post dit gewoon even omdat ik mischien zo een paar occasies kan overkopen in een grote bundel :) Van die oudere compilaties vind je namelijk moeilijker vaak ;)

Blezz

Legacy Member
In de bilbo aan't ladeuze plein moet ge maar es tussen die promobakken zien, staan switchen voor 7 euro ofzo!

Flare'

Legacy Member
Yep ik weet het BieZ, heb ondertussen alle switches, buiten den 1 en 6 dachtek =)
Bilbo heeft wel vaker zo'n sjieke promo's liggen :) Alleen spijtig nooit solid sounds van vroeger mja :)

Blezz

Legacy Member
Flare' zei:
Yep ik weet het BieZ, heb ondertussen alle switches, buiten den 1 en 6 dachtek =)
Bilbo heeft wel vaker zo'n sjieke promo's liggen :) Alleen spijtig nooit solid sounds van vroeger mja :)

Ik heb één keer es 3 solid sounds compilaties van 2004 zien liggen voor 8€ elk... was wel een goe koopje daar :)

Flare'

Legacy Member
BieZ zei:
Ik heb één keer es 3 solid sounds compilaties van 2004 zien liggen voor 8€ elk... was wel een goe koopje daar :)
nice, hopen dat ik die chance ook eens mag meemaken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan