schop aars
Legacy Member
kben mezelf nu al een jaartje gitaar aan het leren en het lukt al een (heel klein) beetje maar ik maak nog steeds veel fouten.
kvraag me nu af of der goeie (gratis) tutorials bestaan op het internet die stap voor stap uitleggen hoe je iets moet doen(bijvoorbeeld een bepaald akkoord spelen)
en waar je op moet letten(dus om niet fout te spelen) en die je ook een schema geven van van oefeningen(bijvoorbeeld hoeveel tijd aan een bepaalde oefening besteden enzo.)
kvraag me nu af of der goeie (gratis) tutorials bestaan op het internet die stap voor stap uitleggen hoe je iets moet doen(bijvoorbeeld een bepaald akkoord spelen)
en waar je op moet letten(dus om niet fout te spelen) en die je ook een schema geven van van oefeningen(bijvoorbeeld hoeveel tijd aan een bepaalde oefening besteden enzo.)