Skizzy
Legacy Member
Lo,
Ik moet tege morge een lieke op blokfluit kunne spele vor school
.
Maar ik wist het ritme niet meer dus heb ik het dan snel in GP4 gezet, mar er is een klein probleem.
Hij wilt een stukje niet afspelen
, ik heb het bestand geupload zodat diegenen met GP4 het probleem misschien snel kunnen vinden.
Hij wilt op het einde dus de 'alternate endings' niet afspelen.
Greets
EDIT: Hoe vergeetachtig ben ik weer ^^, de link vergeten.
Alhier
LINK
Ik moet tege morge een lieke op blokfluit kunne spele vor school
.Maar ik wist het ritme niet meer dus heb ik het dan snel in GP4 gezet, mar er is een klein probleem.
Hij wilt een stukje niet afspelen
, ik heb het bestand geupload zodat diegenen met GP4 het probleem misschien snel kunnen vinden.Hij wilt op het einde dus de 'alternate endings' niet afspelen.
Greets
EDIT: Hoe vergeetachtig ben ik weer ^^, de link vergeten.
Alhier
LINK

