Spacy2003
Legacy Member
Hoi, sorry voor de slechte kwaliteit van de sample maar die is genomen met mijn gsm op een fuif.
Hopelijk herkennen jullie het toch.
http://users.telenet.be/I--XoNoN--I/id1.wav
Hopelijk herkennen jullie het toch.
http://users.telenet.be/I--XoNoN--I/id1.wav