Archief - Gratis .BE domeinnamen beschikbaar ! !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prior

Legacy Member
kan ik gratis site forwarding doen dan?

dus dat www.xxxxxxxx.be (x door naam vervangen) doorgelinkt wordt naar users.pandora.be?

komt er een advertentie aan te pas?

komt er een adder onder het gras in voor met name, hoelang is dat gratis?

edit: ik versta iets niet, er staat in dien titel op die site:

"10 !!! domeinnamen voor iedereen", bedoelt men dan dat ik er 10 gratis kan aanmaken per persoon? :s

zkee

Legacy Member
tis heel vriendelijk da ge dit laat weten, ma dan kunt ge zowel meteen half TNG ondersneeuwen met dit bericht :)

ma toch bedankt voor de info ;)

Real

Legacy Member
zkee zei:
tis heel vriendelijk da ge dit laat weten, ma dan kunt ge zowel meteen half TNG ondersneeuwen met dit bericht :)

ma toch bedankt voor de info ;)
Sinds ge getrouwd zijt, zijt ge maar ne zeurpiet. :tongue:




:p

Prior

Legacy Member
Tot hoe lang duurt die actie ?


De actie van COMBELL duurt nog tot 30 November 2005. Registreer nog voor 30-11-2005 uw eigen .be domeinnaam en betaal hiervoor niets !

het is nu 20 december ? dan is het toch te laat?

zkee

Legacy Member
Real zei:
Sinds ge getrouwd zijt, zijt ge maar ne zeurpiet. :tongue:
w8 maar tot'k weer keer op irc geraak ... dan gade nog keer wa meemaken zie :p

boy, will i zeurpiet you or what :evil:

CFK

Legacy Member
zkee zei:
w8 maar tot'k weer keer op irc geraak ... dan gade nog keer wa meemaken zie :p

boy, will i zeurpiet you or what :evil:
zkee, we weten dat ge al lang onder de sloef ligt, ma ge moet hier nu niet op ons die frustratie komen uitwerken eh :p
maar, het is niet erg, das doodnormaal bij mensen die onder de sloef liggen, die gaan dan bij een ander da proberen gaan goedmaken... of op het TN forum :)

Sabe

Legacy Member
ik heb de mijne al ff en werkt nog steeds:
www.dj-sabe.Be

als ge u domeinnaam doorverwijst naar een users.pandora.be/blabla
moet ge een aantal uren wachten. op zijn minst toch ff, voordat em juist doorlinkt ;)

Foose

Legacy Member
Ik heb ook zo'n free .be domein maar da's van een andere host.
RealROOT meerbepaald.

Prior

Legacy Member
Sabe zei:
ik heb de mijne al ff en werkt nog steeds:
www.dj-sabe.Be

als ge u domeinnaam doorverwijst naar een users.pandora.be/blabla
moet ge een aantal uren wachten. op zijn minst toch ff, voordat em juist doorlinkt ;)

dat is het minst, het gedacht is dat het goed werkt :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
jaartje gratis is toch schoon meegenomen en jah ge kunt er 10/persoon registere dus lekker veel :p

flameboy

Legacy Member
wow, bedankt voor de ifno, kzat daar op te wachten op zo een actie

CFK

Legacy Member
vraagske:
ik heb adres aangemaakt: refugednb.be
ma is't nu nie mogelijk om gewoon www.refugednb.be te koppelen aan mijn scarlet space?
ge kunt gelijk alleen subdomeinen aanmaken: xxx.refugednb.be en dat dan aan uw space koppelen...

NinjaTune

Legacy Member
ik had voor mn .be betaald en 2 weken later kwam er al een eerste actie zeker.
maja nu zit ik met 11 .be domeinnamen dus da maakt et ook wel weer goe :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan