Archief - Graspop Metal Meeting 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cassie821

Legacy Member
De Graspop Metal Meeting heeft de eerste 25 namen rond voor de affiche van het metalfestival dat dit jaar plaatsvindt op 26, 27 en 28 juni. Daarbij ondermeer W.A.S.P., Anthrax, Papa Roach, Heaven and Hell, Trivium en Volbeat.

De affiche tot nu toe:
HEAVEN & HELL
DISTURBED
VOLBEAT
PAPA ROACH
BLIND GUARDIAN
ANTHRAX
TRIVIUM
SACRED REICH
W.A.S.P.
DEVIL DRIVER
EPICA
LEGION OF THE DAMNED
PARKWAY DRIVE
GOD FORBID
KATAKLYSM
FIREWIND
LAAZ ROCKIT'
KEEP OF KALESSIN
SCAR SYMMETRY
SAMAEL
DAGOBA
NEGURA BUNGET
TAAKE
EHTS
WOLVES IN THE THORNE ROOM

bron HLN Festivals - W.A.S.P., Volbeat en Heaven and Hell bij eerste 25 namen Graspop (590991)

Sambam

Legacy Member
Hmm :)
Devil Driver (wou ik al altijd eens zien)
Parkway Drive
Anthrax
Blind Guardian
Heaven & Hell

:D

demon326

Legacy Member
Jayway zei:

2007 niet gezien, dus 2009 moet ik ze zien :p

Spikeymouse zei:
2nd! die ga ik absoluut zien! hun concert in AB was super :applause:

disturbed ook eens live zien lijkt me cool!

voor de rest ga ik zeker nog naar epica zien en nog groepen :bow:

S.conceiçao7

Legacy Member
trivium had ik 200 % geleden gedacht, met hun nieuwe cd en steeds maar stijgende populariteit.

dus die ga ik zeker zien, alsook papa roach en disturbed.
hopen ook op alesana en parkway drive om daar eens hun debuut te maken



edit: owla parkway staat er al bij :lol:

UpFocus

Legacy Member
Paar goeie namen tussen, maar ik hoop op veel meer. Hoewel ik zoizo ga, tenzij het in de examens valt :p

Pred

Legacy Member
kben da precies allemaal ontgroeid, die bands zeggen me echt geen fluit meer eerlijk gezegd

alleen Heaven & Hell wil ik nog wel eens zien, da was zalig 2 jaar geleden

Jayway

Legacy Member
benny zei:
2007 niet gezien, dus 2009 moet ik ze zien :p

das een van de weinige bands die mij echt jaren kan blijve boeien.. :)
heb ze in 2005 (denk k) en 2007 ook weer op graspop gezien en twas echt super! alleen spijtig dat t graspoppubliek ze meestal nie echt kan appreciëren.. :(

S.conceiçao7

Legacy Member
Jayway zei:
das een van de weinige bands die mij echt jaren kan blijve boeien.. :)
heb ze in 2005 (denk k) en 2007 ook weer op graspop gezien en twas echt super! alleen spijtig dat t graspoppubliek ze meestal nie echt kan appreciëren.. :(

mja papa roach.... is ook vooral uit jeugdnostalgie dat ik ze dit jaar wil zien hoor. infest was :love: en eigelijk ook wel baanbrekend.
de rest is zowa allemaal been there done that music, maja ik kan ze best wel smaken :)

Therif

Legacy Member
Spikeymouse zei:
2nd! die ga ik absoluut zien! hun concert in AB was super :applause:

Hun concert in AB was een beetje valsgezongen volgens mij. ma jah, detail.

'k ga zeker voor God Forbid, die zijn echt wel goe; en natuurlijk anthrax & Volbeat. Trivium ben 'k een beetje beu.

Ma devil driver, Papa Roach, Kataklysm, nice

Ik hoop echt dat Chimaira nog komt, en Arch Enemy nog is. En hopefully: Lamb of God & Machine Head(Geweldig concert in AB)
En 't zou ook goe zijn om is de nieuwe liekes van Lamb of God dan te horen

hope hope, we can just hope

Nirrti

Legacy Member
Volbeat!! :bow:
En Eths! In oktober nog gezien, was echt super toen!
Samael, Epica, Devil Driver, ... ik ga 3 dagen! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan