Mythn
Legacy Member
Hallo, ik speel nu een half jaar gitaar, en ben van plan met een paar mensen uit de buurt een covergroepje van AC/DC op te richten. Ik speel op een Fender telecaster mexico & een marshall MG15.
Mijn vraag is, hoe kan ik het beste het ac/dc gitaar geluid immiteren met mijn versterker & gitaar, moet de gitaar op z'n scherpst staan? Hoeveel gain moet ik ongeveer gebruiken, bass, contour, treble?
Ik heb al vaak zitten experimenteren, maar nog niet echt gevonden... Alvast bedankt!
Gr Wouter
Mijn vraag is, hoe kan ik het beste het ac/dc gitaar geluid immiteren met mijn versterker & gitaar, moet de gitaar op z'n scherpst staan? Hoeveel gain moet ik ongeveer gebruiken, bass, contour, treble?
Ik heb al vaak zitten experimenteren, maar nog niet echt gevonden... Alvast bedankt!
Gr Wouter