horse_99
Legacy Member
Hallo,
Ik heb 4,5 jaar geleden mijn linkse pols heel ernstig gebroken. De dokters waren toen de operatie pas gebeurd was niet zeker of ik ooit nog veel zou kunnen doen met die pols, omdat de breuk erg complex was. Hij is goed genezen met lange revalidatie, maar hij is toch niet meer geheel wat hij geweest is. Al bij al kan ik nog van geluk spreken, want ik ga er nog wekelijks mee fitnessen (maar pak niet extreem veel kilo's bij spiertrainingen).
Sinds 4 maanden heb ik ook een nieuwe hobby, nl. gitaar spelen. Ik oefen dagelijks wel enkele uren, maar ik heb sinds gisteren erg veel pijn in die pols gekregen. Vandaag is het nog erger geworden, want zelfs typen doet pijn. Ik heb juist een afspraak met de dokter gemaakt.
Zijn er nog mensen die wel eens pijn ervaren aan hun (al dan niet ooit gebroken) pols na langdurig gitaar spelen? Ik heb helemaal geen ambities om professioneel muzikant te worden, maar ik zou het toch erg spijtig vinden als ik mijn nieuwe, toffe hobby moet opgeven omwille van die slechte pols
.
Groeten,
horse_99
Ik heb 4,5 jaar geleden mijn linkse pols heel ernstig gebroken. De dokters waren toen de operatie pas gebeurd was niet zeker of ik ooit nog veel zou kunnen doen met die pols, omdat de breuk erg complex was. Hij is goed genezen met lange revalidatie, maar hij is toch niet meer geheel wat hij geweest is. Al bij al kan ik nog van geluk spreken, want ik ga er nog wekelijks mee fitnessen (maar pak niet extreem veel kilo's bij spiertrainingen).
Sinds 4 maanden heb ik ook een nieuwe hobby, nl. gitaar spelen. Ik oefen dagelijks wel enkele uren, maar ik heb sinds gisteren erg veel pijn in die pols gekregen. Vandaag is het nog erger geworden, want zelfs typen doet pijn. Ik heb juist een afspraak met de dokter gemaakt.
Zijn er nog mensen die wel eens pijn ervaren aan hun (al dan niet ooit gebroken) pols na langdurig gitaar spelen? Ik heb helemaal geen ambities om professioneel muzikant te worden, maar ik zou het toch erg spijtig vinden als ik mijn nieuwe, toffe hobby moet opgeven omwille van die slechte pols
.Groeten,
horse_99
.

)