Archief - gezocht: Thunderdome muziekcassettes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Wegens jeugdsentiment ben ik op zoek naar originele thunderdome muziekcassettes... Heb de mijne verloren en zou er gewoon graag terugvinden. It's a long shot maarja ;)

edit: ook andere hardcore cd's welkom :)

Tekzav

Legacy Member
Ik zal straks eens zoeken, heb er normaal gezien nog van TD XIII & XV!

NoizeSuppressor

Legacy Member
Tekzav zei:
Ik zal straks eens zoeken, heb er normaal gezien nog van TD XIII & XV!

volgens mij hadden ze daar geen muziekcassettes meer van toen maar moest je er toch van hebben mag je me altijd de prijs geven.
Zelf had ik er van Thunderdome II, III & IV enzo

Defees

Legacy Member
ik heb (een ferme jeugd zonde) nog enkele thunderdome cd boxes overgenomen van mijn broer als je eventueel interesse hebt :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
*DeFees* zei:
ik heb (een ferme jeugd zonde) nog enkele thunderdome cd boxes overgenomen van mijn broer als je eventueel interesse hebt :)

Ik ontbreek er niet zoveel meer, zeg maar welke en vooral de staat + uw prijs aub dan

breez

Legacy Member
mijn thunderdome cd's zijn helaas al op de rommelmarkt beland, heb er wel wat spijt van :p

Mienod

Legacy Member
Ik heb hier ook nog cd's (andere HC cd's ook) liggen die weg mogen + twee platen.

Als je interesse hebt maak ik wel een lijstje.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Mienod zei:
Ik heb hier ook nog cd's (andere HC cd's ook) liggen die weg mogen + twee platen.

Als je interesse hebt maak ik wel een lijstje.

stuur me maar een pm'eke met een lijstje, maar zet er aub prijzen bij

FreakyJP

Legacy Member
IK heb hier ergens nog 2 Thunderdome cd's liggen, zal straks eens zoeken.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Heb een hele hoop recente cd's gekocht net van Mienod, waarvoor dank dus :) Aanbieden mag nog steeds maar bij voorkeur cassettes. Prijs vermelden he aub :)

FreakyJP

Legacy Member
Heb er ééntje gevonden:

Thunderdom Chapter XXII 2 disc digipack

Hij is van jou voor €5 inc verzending.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Elvenking zei:
Heb er ééntje gevonden:

Thunderdom Chapter XXII 2 disc digipack

Hij is van jou voor €5 inc verzending.

Bedankt dat je erachter gekeken hebt, echter die heb ik al...

Defees

Legacy Member
ik had de 7( clown)en de 5(naakt wijf + beest) maar kvind ze niet direct...

Illcat

Legacy Member
Haha Thunderdome, geez waar is den tijd ^^

"I'm chucky haidelieho!"
"It's Johnny, Johnny who? Just Johnny!"

Zalig, echt zalig!

NoizeSuppressor

Legacy Member
even titel veranderd, andere hardcore cd's ook welkom zolang je maar de conditie beschrijft en er een prijs op plakt :)

switchblade

Legacy Member
Ik had vroeger een vijftal thunderdome cd's, en dan ook nog 1 single achtig ding met 4 nummers op. Eens zien of ik ze nog vind :p
Een ervan was alleszins ene met een blauwe hond op, dan een met 3 cd's waarvan de derde ene was met in de 40 nummers, was een soort van megamix.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Heb hier nog Thunderdome XV tot XXII een best of the best hardcore top 100 cd, past present future, een aantal best of cd's en nog wel wat shit, maar ik doe die niet weg dus sorry.

NoizeSuppressor

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Heb hier nog Thunderdome XV tot XXII een best of the best hardcore top 100 cd, past present future, een aantal best of cd's en nog wel wat shit, maar ik doe die niet weg dus sorry.

Is hier een gezocht-thread he en niet 'welke cd's heb ik-thread' :D

NoizeSuppressor

Legacy Member
nog is uppen, wil gerust nog wat cd's overnemen als je een prijs meegeeft :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan