Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tekzav zei:Ik zal straks eens zoeken, heb er normaal gezien nog van TD XIII & XV!
*DeFees* zei:ik heb (een ferme jeugd zonde) nog enkele thunderdome cd boxes overgenomen van mijn broer als je eventueel interesse hebt![]()
Mienod zei:Ik heb hier ook nog cd's (andere HC cd's ook) liggen die weg mogen + twee platen.
Als je interesse hebt maak ik wel een lijstje.
Elvenking zei:Heb er ééntje gevonden:
Thunderdom Chapter XXII 2 disc digipack
Hij is van jou voor €5 inc verzending.

LoRdOfMaDnEs zei:Heb hier nog Thunderdome XV tot XXII een best of the best hardcore top 100 cd, past present future, een aantal best of cd's en nog wel wat shit, maar ik doe die niet weg dus sorry.
